Monitoruj swój stan zdrowia – karta monitorowania

Materiał cyfrowy

Karta monitorowania zdrowia – idealna na lekcje edukacji zdrowotnej

👉 Masz dość nudnych ćwiczeń? Ta karta sprawi, że Twoi uczniowie sami chętnie zaczną przyglądać się swojemu zdrowiu!

Dlaczego warto ją mieć?

Prostota – czytelne tabele, szybkie zaznaczanie ✅/❌ zamiast długiego pisania.
Uniwersalność – można wykorzystać na biologii, wychowaniu do życia w rodzinie, godzinie wychowawczej, czy edukacji zdrowotnej.
Zaangażowanie uczniów – młodzież lubi obserwować siebie i porównywać wyniki (sen, aktywność, samopoczucie).
Praktyczność – uczy zdrowych nawyków: jedzenia warzyw, picia wody, dbania o higienę, snu i aktywności.
Elastyczność – sprawdzi się zarówno jako narzędzie diagnostyczne (dla nauczyciela), jak i materiał do pracy indywidualnej (dla ucznia).

Co znajdziesz w środku?

📝 Rubryki do codziennego monitorowania samopoczucia i aktywności.
🩺 Tabelę objawów somatycznych do szybkiego odhaczania.
💡 Miejsce na refleksję: „Najbardziej martwi mnie…”, „Najbardziej jestem dumny, że…”.
⚡ Prosty system oceny zdrowia (skala 1–6).

💡 To nie tylko karta – to gotowe narzędzie do nauki samokontroli, profilaktyki i świadomego dbania o zdrowie.
Każdy uczeń może z niej skorzystać i od razu zobaczyć, jak jego codzienne wybory wpływają na samopoczucie.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Edukacja zdrowotna
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 1
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Monika

Jestem nauczycielem biologii, przyrody oraz chemii. Tworzenie materiałów do lekcji jest dla mnie przyjemnością, a moi uczniowie uwielbiają moje prace. 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *