Poza tablicą – po swojemu; głośno,cicho,autentycznie 5/54

Materiał cyfrowy

 

Chcesz wciągnąć młodzież w ciekawą dyskusję o osobowości i stylach zachowania?

Ten materiał to ponad 30 stron angażujących kart pracy, ćwiczeń i scenariuszy, które:

✨ pozwalają uczniom samodzielnie zdecydować, czy znane postaci są bardziej introwertyczne, ekstrawertyczne czy… gdzieś pośrodku,

✨ zawierają realistyczne karty sytuacyjne, które uczą podejmowania decyzji „jak się zachować”,

✨ oferują test na introwertyka, pomagający lepiej poznać siebie i innych,

✨ zawierają 3 gotowe, pełne scenariusze – wystarczy wydrukować i od razu prowadzić zajęcia!

 

Idealne na TUS, godzinę wychowawczą, zajęcia integracyjne czy lekcje rozwojowe.

Dzięki materiałowi młodzież nie tylko dowie się więcej o sobie i rówieśnikach, ale także rozwinie umiejętności społeczne w praktyczny i atrakcyjny sposób.

 

👉 Kup teraz i miej pod ręką zestaw, który ułatwia prowadzenie wartościowych zajęć bez dodatkowych przygotowań!

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 31 - 40
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

wzrastaj.z.mb

Od 15 lat z pasją uczę historii, WOS i techniki, wierząc że edukacja to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale także rozwijanie kompetencji, które zostają na całe życie. Od czasów pandemii szczególnie zainteresowała się wspieraniem dzieci w budowaniu odporności psychicznej i pewności siebie. Jestem trenerem TUS, co pomaga mi skutecznie wspierać uczniów w relacjach, komunikacji i radzeniu sobie z emocjami. Jako tutor w edukacji towarzyszę młodym ludziom w odkrywaniu ich mocnych stron i planowaniu ścieżki rozwoju osobistego. Prowadzę też zajęcia jako coach, pomagając uczniom wyznaczyć cele i konsekwentnie je realizować. W swojej pracy łączę elementy nauki, wychowania i rozwoju osobistego, tworząc bezpieczną przestrzeń do nauki i eksperymentowania. Wierzę, że każdy młody ma w sobie potencjał, który można wydobyć poprzez odpowiednie wsparcie.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *