Popcorn i mnożenie -stolikowa gra dla dwojga

Materiał cyfrowy

Gra stolikowa „Popcorn” 
Gra dla dwojga, która łączy zabawę z utrwalaniem mnożenia. Uczniowie wybierają kredki w różnych kolorach i rzucają 1 lub 2 kostkami. Wynik mnożą przez liczbę z pudełka popcornu i kolorują odpowiednią kulkę. Wygrywa ten, kto zakoloruje najwięcej popcornów. Idealna na logiczne myślenie, rywalizację i utrwalenie tabliczki mnożenia.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 11
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Magdalena

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, terapeutką i pasjonatką alternatywnych form nauczania. W swojej pracy stawiam na kreatywność, uważność i zaangażowanie – zarówno dzieci, jak i swoje. Tworzę autorskie karty pracy, gry edukacyjne i pomoce, które pomagają uczniom uczyć się z radością i ciekawością. Na co dzień prowadzę również zajęcia rewalidacyjne oraz Treningi Umiejętności Społecznych (TUS), szczególnie dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz spektrum autyzmu. Dla nich także przygotowuję dostosowane materiały – przemyślane, wspierające rozwój i budujące poczucie sprawczości. Jestem autorką wielu innowacji pedagogicznych i chętnie dzielę się swoimi pomysłami z innymi nauczycielami. W pracy korzystam z narzędzi AI – traktuję je jako wsparcie, które pomaga rozwijać jeszcze bardziej twórcze rozwiązania. Jeśli szukasz materiałów, które są praktyczne, przemyślane i sprawdzone w pracy z dziećmi – dobrze trafiłaś/-eś! Zapraszam Cię również na mój profil na FB Młodzikowelove edu gdzie zobaczysz m.in jak moi uczniowie pracują z proponowanymi tutaj materiałami.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *