Bugs Team 2 – Unit 1 – karta pracy – clothes, weather, seasons

Materiał cyfrowy

Nie możesz znaleźć dodatkowych materiałów do danego podręcznika? Nie masz czasu na tworzenie kart pracy z danego działu? Zaoszczędź sobie kłopotu i poświęć swoją energię na nauczanie, a nie na przygotowania do lekcji.

Materiał został opracowany na podstawie działu pierwszego z podręcznika Bugs Team 2. Słownictwo z tego działu w postaci testów możesz znaleźć tutaj, a w postaci krzyżówek tutaj. Niniejszą kartę pracy możesz wykorzystać do przeprowadzenia całej lekcji w zakresie słuchania, czytania, konwersacji, słownictwa oraz pisania. Możesz też podzielić lekcję na ćwiczenie każdej z tych umiejętności z osobna, gdyż otrzymujesz również wersję karty pracy, gdzie każde zadanie zostało umieszczone na osobnej stronie.

Jak wygląda karta pracy?

  1. Słuchanka – link i QR do nagrania na You Tube oraz plik MP3 w zestawie
  2. Czytanka (transkrypcja słuchanki) – wybierz tytuł
  3. Połącz słówka z tłumaczeniem
  4. Połącz słówka z opisem
  5. Uzupełnij luki słówkami podanymi poniżej
  6. Czytanka z nagraniem – ćwiczysz czytanie/słuchanie
  7. Pytania „prawda/fałsz” do czytanki z nagraniem
  8. Pytania ABCD do czytanki z nagraniem
  9. Połącz połówki
  10. Uporządkuj wg kategorii

Co znajdziesz w środku?

  • karta pracy w formacie PDF wraz z kluczem, linkami i kodami QR do materiałów audio/video – dwie wersje: poszczególne zadania „ciągiem” jak również na oddzielnych stronach
  • pliki audio do słuchanek
  • kody QR do słuchanek
  • obrazki zgodne z tematem słuchanek, które możesz wykorzystać do ćwiczenia opisywania obrazka: „In this picture I can see…” 😉

Czy Ci się to przyda?

Bez wątpienia! Niniejszy materiał daje Ci dużo swobody w jego całościowym lub częściowym wykorzystaniu. Możesz wydrukować kartę pracy lub zaprezentować na ekranie. Jeśli zdecydujesz się na wersję papierową, kod QR pozwoli Ci na szybkie odsłuchanie plików audio za pomocą telefonu. Jeśli natomiast korzystasz z wersji elektronicznej po prostu kliknij w link i gotowe. Dostajesz również pliki audio w formacie MP3, więc brak dostępu do internetu nie będzie problemem.

Bądź na bieżąco z nowymi materiałami i SUBSKRYBUJ kanał na YouTube. Jeśli dostaniesz powiadomienie z YT o nowym filmiku, nowy materiał wkrótce się pojawi na platformie złotynauczyciel albo już tam czeka na Ciebie 😉

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 2
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpeg
Pliki wideo
Pliki audio .mp3
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 12
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

poprostuangielskizgrzechem

Cześć! Jestem Grzechu, twórca cyfrowych materiałów do nauki języka angielskiego, z pasją do prostych i skutecznych metod nauczania. Mam za sobą lata doświadczenia jako korepetytor i trener, podczas których nieustannie poszukiwałem innowacyjnych rozwiązań, by ułatwić swoim uczniom opanowanie języka angielskiego. Moja filozofia opiera się na ciągłym rozwoju osobistym, otwartości na nowe pomysły i dążeniu do doskonalenia metod nauczania. Wychodzę z założenia, że nauka powinna być prosta, przyjemna, zrozumiała i praktyczna, dlatego moje materiały są tak zaprojektowane, by maksymalnie wykorzystać czas ucznia i przyspieszyć proces nauki. Moje rozwiązania są efektem mojej pasji do nauki i dążenia do pomocy innym w osiąganiu ich celów językowych. Nieustannie pracuję nad tworzeniem narzędzi edukacyjnych, które są zarówno przejrzyste, angażujące oraz skuteczne. Moje materiały są nie tylko doskonałym wsparciem dla nauczycieli, ale także źródłem motywacji dla uczniów. Jeśli chcesz by Twoi uczniowie uczyli się w sposób prosty i przyjemny, a Ty pragniesz skupić się na nauczaniu, moje materiały są właśnie dla Ciebie! Dołącz do setek zadowolonych użytkowników (ponad 3000 sprzedanych produktów) i kup sobie trochę wolnego czasu!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *