Szukasz ciekawego sposobu na świętowanie Międzynarodowego Dnia Kropki w klasie? Ten zestaw 6 oryginalnych opowiadań to gotowe narzędzie, które pozwoli uczniom odkrywać swoją kreatywność, odwagę i wiarę w siebie.
Każde opowiadanie przedstawia inną przygodę wyjątkowej kropki – nieśmiałej, odważnej, marzącej, poszukującej swojego miejsca. Bohaterowie pokazują dzieciom, że nawet najmniejsza kropka ma znaczenie i może zmienić świat.
Co znajdziesz w pakiecie?
-
6 autorskich opowiadań (po min. 200 słów każde),
-
do każdego: 20 pytań zamkniętych i otwartych z odpowiedziami,
-
zadania rozwijające czytanie ze zrozumieniem, wyobraźnię, refleksję i współpracę,
-
pytania o różnym poziomie trudności – dla klas 4–6 (z możliwością wykorzystania także w młodszych i starszych grupach).
Dlaczego warto?
✔ Gotowy materiał do przeprowadzenia ciekawych lekcji z okazji Dnia Kropki.
✔ Rozwijanie kompetencji czytelniczych i emocjonalnych uczniów.
✔ Uniwersalne zadania do pracy indywidualnej, w parach i w grupach.
✔ Inspiracja do rozmów o kreatywności, odwadze i pokonywaniu trudności.
Ten zestaw to nie tylko opowiadania – to narzędzie, które pomoże uczniom odkryć własny potencjał i uwierzyć, że każdy ma w sobie „moc kropki”.
Materiał w pdf i word – do edycji.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ćwiczenia, czytanie, jezykpolski, karta pracy, opowiadanie, święta nietypowe |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 31 - 40 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Kids can 2 unit 1 – karty pracy
DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA – KSIĄŻECZKA
E-book „Deszcz w kulturze i nauce” 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź