Zebrania z rodzicami – aspekty wychowawczo-pedagogiczne – 4-8 – 20 scenariuszy.

Materiał cyfrowy

„Zebrania z rodzicami – aspekty wychowawczo-pedagogiczne”

Masz dość gorączkowego przygotowywania się do wywiadówek? Ten poradnik to Twoje gotowe rozwiązanie!

System szkolny nakłada na nauczyciela wychowawcę lub pedagoga czy psychologa szkolnego obowiązek tzw. pedagogizacji rodziców podczas zebrań. Jest to mądry przekaz skierowany do rodziców wychowanków, mający na celu wsparcie ich w procesie wychowywania.

Skąd brać pomysły na takie treści? Jak przeprowadzić pedagogizację? I w końcu, skąd brać na to czas podczas i tak już przeładowanych informacji dotyczących bieżących spraw klasowych i szkolnych?

Jest na to sposób! Wystarczy Ci 20 minut, by zrealizować to zadanie.

Jeśli chcesz poświecić więcej czasu, też masz na to w scenariuszach pomysły.

Ten poradnik daje gotowe materiały, które w przystępny sposób pozwolą przeprowadzić pedagogizację.

Co zawiera:

  • 20 pełnych scenariuszy pedagogizacji rodziców – praktycznych, ciekawych i sprawdzonych w pracy wychowawczej, po 4 dla każdej klasy IV–VIII.

  • Każdy scenariusz zawiera: wprowadzenie, treść merytoryczną, pytania do dyskusji, mini-aktywność dla rodziców oraz gotowe slajdy.

    Twoje zebrania staną się bardziej angażujące – rodzice poczują, że wychowawca naprawdę wspiera ich w wychowaniu dzieci.

    Niezastąpiona pomoc na każde zebranie – oszczędzasz czas, a zyskujesz pewność, że Twoje spotkania będą wartościowe i merytoryczne.

    Dzięki poradnikowi zyskasz spokój i komfort – nie martwisz się, że zabraknie Ci pomysłów czy inspiracji.

    Budujesz autorytet i relację z rodzicami – bo widzą, że jesteś przygotowany, profesjonalny i masz im coś wartościowego do zaoferowania.

To nie tylko gotowiec, ale narzędzie, które ułatwia Ci pracę, wzmacnia Twój warsztat wychowawcy i sprawia, że zebrania przestają być rutyną.

UWAGA! To nie są scenariusze zebrań z rodzicami dotyczącymi bieżących spraw klasowych i szkolnych!

Liczba stron: 242

Tu możesz zobaczyć fragment, czyli przykład jednego spotkania (a także spis treści):

https://drive.google.com/file/d/1F-oq6JNWr_GRa11-lscDJv6jjF4MKh6v/view?usp=sharing

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Inne
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 101 lub więcej
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Aleksandra Tkocz

Mamy e-MOC-je to nazwa naszego projektu edukacyjnego, który obejmuje materiały dla nauczycieli. Autorkami są nauczycielka języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie z ponad 30-letnim stażem pracy w zawodzie - Aleksandra Tkocz oraz nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego i wychowania do życia w rodzinie oraz pedagog specjalny i oligofrenopedagog, także z ponad 30-letnim stażem - Teresa Ochojska. Absolwentki pozytywnej psychologii studiów podyplomowych o kierunku: trener umiejętności psychospołecznych. Autorki i współautorki wielu innowacji pedagogicznych z tematyki dotyczącej  pracy z emocjami dzieci, poprawy relacji społecznych w środowisku szkolnym, dydaktyki języka polskiego, dydaktyki nauczania wczesnoszkolnego.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *