HEJT – nie wchodzę w to! – scenariusz lekcji + gazetka szkolna

Materiał cyfrowy

Pakiet materiałów edukacyjnych poświęcony tematyce hejtu. Zestaw składa się ze scenariusza lekcji na godzinę wychowawczą oraz gazetki szkolnej (10 slajdów), którą można wykorzystać w dwojaki sposób:

  • jako materiał na tablicę ścienną w szkole,

  • jako pomoc dydaktyczną podczas prowadzenia zajęć z uczniami.

Materiały zostały opracowane w sposób angażujący i dostosowany do potrzeb młodzieży szkół  klas 7-8 szkoły podstawowej i ponadpodstawowej. Mogą być wsparciem dla wychowawców, pedagogów oraz nauczycieli, którzy chcą poruszyć z uczniami tematykę odpowiedzialności za słowa, radzenia sobie z hejtem i budowania szacunku w relacjach.

– Gotowe do użycia – wystarczy wydrukować lub wyświetlić.
– Spójne i czytelne treści.
– Uniwersalne zastosowanie – lekcja, godzina wychowawcza, akcja profilaktyczna, kampania szkolna.

#scenariuszlekcji #gazetkaszkolna #hejt #profilaktyka #godzinawychowawcza #materiałyedukacyjne # szkołapodstawowa #szkołaponadpodstawowa #stophejtowi #relacje #pedagogszkolny #psychologszkolny #pedagog 

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .doc
Pliki graficzne .png
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 13
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Sandra

Pracuję w szkole średniej jako pedagog szkolny i specjalny. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogika resocjalizacyjna, a obecnie kontynuuję naukę, studiując terapię pedagogiczną. Bardzo lubię czytać i stale poszerzać swoją wiedzę, wierząc, że rozwój osobisty nigdy się nie kończy.

"Nauka to nie sztuka napełniania naczynia, lecz rozpalania ognia." – Plutarch

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *