Jest to klasyczne ćwiczenie redakcyjne – odpowiadamy na list z Warszawy, opisując sytuację pod zaborem pruskim, w Galicji i w Krakowie na podstawie informacji z podręcznika. Jednak, ponieważ wielu uczniom napisanie takiego listu sprawia trudność, zaczęłam przygotowywać wersje wprowadzające – trzeba uzupełnić brakujące fragmenty.
Po zakończeniu zadania proponuję ocenę koleżeńską – zamieniamy się tekstami i zadaniem grup jest sprawdzenie, czy w liście zawarte zostały najważniejsze informacje z podręcznika. Następnie możemy uzupełnić tabelę.
Pliki są w wordzie, można je dowolnie edytować.


Jak napisać idealną rozprawkę egzaminacyjną?
88 kart powtórkowych do egzaminu ósmoklasisty E8, grywalizacja, lektury obowiązkowe
Domino – Arytmetyka do 10000 | matematyka 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź