🧒👧 Karta pracy: „Jestem dziewczynką” / „Jestem chłopcem”
Karty przygotowane z myślą o najmłodszych uczniach. Dziecko pisze po śladzie i po kropkach, ćwicząc nacisk pisarski, koordynację ręka–oko oraz płynność ruchu.
Podczas pracy dziecko:
✏️ uczy się przedstawiania siebie („Mam na imię…”),
💬 rozwija świadomość własnej tożsamości (kim jestem, jak wyglądam),
🖋️ ćwiczy piękne pisanie i dokładność,
🎨 może pokolorować ilustrację, rozwijając wrażliwość estetyczną i koncentrację.
To proste, a jednocześnie wartościowe ćwiczenie, które wspiera:
– terapię ręki,
– rozwój emocjonalny i językowy,
– budowanie poczucia własnej wartości.
Każda karta ma przejrzysty układ, estetyczny rysunek do kolorowania i delikatne linie do pisania po śladzie.
💛 Idealna na pierwsze zajęcia w klasie pierwszej lub przedszkolu.
Dziecko może z dumą podpisać swoje imię i powiedzieć:
„To ja!”.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2 |
| Przedmiot | Wychowanie do życia w rodzinie |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .jpg |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | kolorowanka, terapia ręki |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 15 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Edukacja Zdrowotna- PREZENTACJA-Choroby, z którymi żyje się codziennie- jak rozumieć i wspierać osoby przewlekle chore – kl 6- 15SLAJDÓW PDF
Polonistyczny kalendarz adwentowy kl. 7-8 2025
Lekcja wychowawcza – przemoc i wsparcie rówieśnicze klasy 4-8 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź