Zadania analityczno-interpretacyjne oraz twórcze i kreatywne to komplet przemyślanych, gotowych do użycia materiałów do opowiadania Olgi Tokarczuk Profesor Andrews w Warszawie. Pomoże Ci poprowadzić lekcję od pierwszego odczytania tekstu aż po pogłębioną interpretację — z naciskiem na symbole, konteksty kulturowe, perspektywę bohatera-cudzoziemca oraz realia społeczne Polski lat 90.
Dlaczego ten „zestaw” działa?
-
Łączy konkretny warsztat analityczny (krok po kroku) z otwartością interpretacyjną — uczniowie nie tylko „odgadują klucz”, ale tworzą własne, uzasadnione odczytania.
-
Oszczędza czas. Masz gotowe pytania i scenariusz przebiegu lekcji.
-
Wspiera różnicowanie. Każdą sekcję możesz poprowadzić w wersji podstawowej lub rozszerzonej.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | jezykpolski, konspekt, konspektyzajęć, lektury, lektury obowiązkowe, matura z języka polskiego, metody aktywne, wiedza o literaturze |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 2 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


701 karta pracy PL Kongres wiedeński
Plakat „Dobre słowa”. Pedagog specjalny.. Wychowawca.
Prezentacja, pozytywizm, gotowa lekcja, 12 stron pdf 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź