Polecam na lekcję zabawę Prawda – Fałsz, jako utrwalenie. Uczniowie pracują w grupach, rozwiązują 12 zadań i odkładają każde zadanie na polu PRAWDA, FAŁSZ, NIE WIEM. Pod koniec lekcji wraz z nauczycielem sprawdzają odpowiedzi i rozwiązują zadania z pola NIE WIEM.
Tematyka zadań – środek i długość odcinka, równanie prostej, równanie okręgu, pole trójkąta, odległość punktu od prostej.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | geometria analityczna, gra dydaktyczna, matura |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Dzień Życzliwości (Życzliwka)
Podpisywanie wyrazów rz lub ż
Świadek przemocy – gazetka profilaktyczna
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź