„Akademia Pana Kleksa” sprawdzian + odpowiedzi i zasady przyznawania punktów

Materiał cyfrowy

Gotowy sprawdzian z lektury „Akademia Pana Kleksa” autorstwa Jana Brzechwy – idealny dla uczniów klasy 4 lub 5 szkoły podstawowej. Materiał sprawdza znajomość treści, bohaterów i wydarzeń  z książki. Zestaw zawiera zarówno wersję dla ucznia, jak i klucz odpowiedzi dla nauczyciela oraz zasady przyznawania punktów.

Sprawdzian został opracowany w sposób przejrzysty, zgodny z podstawą programową oraz z myślą o zróżnicowanym poziomie uczniów. Zadania mają różny stopień trudności – od prostych pytań zamkniętych po rozbudowane wypowiedzi pisemne.

Zawartość zestawu:

  • Sprawdzian dla ucznia (4 strony/ maksymalna liczba punktów: 39) test zróżnicowany typami zadań:

    • uzupełnianie zdań,

    • P/F (prawda/fałsz),

    • dopasowywanie postaci do opisów,

    • porządkowanie wydarzeń,

    • zadania otwarte z miejscem na odpowiedź.

  • Klucz odpowiedzi dla nauczyciela (pełny klucz punktowy, przykładowe odpowiedzi) –  2 strony.

    PDF (wersja dla ucznia + klucz nauczyciela). Grafiki pochodzą z pixabay.
    Inne moje materiały do tej powieści można znaleźć TUTAJ.

Swoje materiały przygotowuję z najwyższą starannością. Jeśli jednak zauważyłeś/aś błąd w materiale, napisz mi tym, a chętnie go poprawię. Jako podziękowanie, wyślę Ci darmowy materiał edukacyjny! 🎁

 

…i PAMIĘTAJ! Jeśli zostawisz recenzję pod moim dowolnym materiałem, na kolejny zakup dostaniesz 5% zniżki 🙂

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

polonistka przy tablicy

Od 25 lat lat uczę języka polskiego. Lubię stosować nowoczesne technologie na prowadzonych przeze mnie lekcjach, chętnie tworzę i wykorzystuję nietuzinkowe pomoce „analogowe" angażujące podczas zajęć moich uczniów. Z pasją łączę dydaktykę z technologią, by uczenie się było angażujące i oparte na relacji.

 Prowadzę warsztaty i webinary dla nauczycieli oraz występuję jako prelegentka na różnych konferencjach, m.in. w Małopolskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Oświęcimiu, I Konferencji Budzących się Polonistów w Łodzi, I Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli Humanistów we Wrocławiu.Nagrania z moich prelekcji są dostępne po kliknięciu tutaj <KLIK> i <KLIK>.Zachęcam do zapoznania się z moimi wideoszkoleniami na platformie EDUMASTER<KLIK> i <KLIK>.

 Mój pomysł na pracę z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych uzyskał wyróżnienie w konkursie organizowanym przez Ortograffiti. Można go poznać <TUTAJ>.

 Miałam również przyjemność opublikować swoje artykuły w „Polonistyce" <TUTAJ>:- Stacja - Kleryków, - Jak tworzyć magiczne obrazki  na lekcjach języka polskiego za pomocą technologii,- Polonistyczny eduroom.

 Współpracowałam z wydawnictwem WSiP jako recenzentka i konsultantka merytoryczna podręczników i zeszytów ćwiczeń z serii „Zamieńmy słowo". 

Niektóre swoje pomysły na lekcje prezentuję na blogu. Znajdziesz mnie też na FB. Zapraszam!

 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *