Obrazek został podzielony na 6 części. Każda z części zawiera 18 zadań, które uczniowie rozwiązują i kolorują planszę zgodnie z otrzymanym wynikiem. Pojedynczy element nic nie oznacza, więc uczniowie muszą połączyć swoje siły. Finalnie powstaje obrazek w większym formacie. Poszczególne zadania z wszystkich części są analogiczne. Otrzymujemy więc 6 kompletów po 18 zadań.
Materiał obejmuje tematykę działu
“Systemy zapisywania liczb”:
system dziesiętny, system rzymski, kalendarz i czas, jednostki długości i masy, jednostki monetarne.
Materiał przygotowano w dwóch wersjach – kolorowej i czarno – białej. Zawiera odpowiedzi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | kodowanie, kodowanka, kolorowanka |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Lapbook – „Rany Julek! O tym, jak Julian Tuwim został poetą” + test sprawdzający wiedzę z lektury
PODZIĘKOWANIA ROK SZKOLNY
🏰🔑 „Sekret opuszczonej wieży” – czytanie ze zrozumieniem ✍️ (karta pracy, kl. 4–6) 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź