🌈 Scenariusz zajęć: „Uczenie się, jak radzić sobie ze złością i stresem”
Gotowy scenariusz zajęć dla dzieci, który w prosty i ciekawy sposób pomaga najmłodszym zrozumieć emocje złości i stresu oraz uczy, jak sobie z nimi radzić 💪💛
To gotowe narzędzie pracy dla:
👩🏫 nauczycieli przedszkoli i klas I–III,
🧩 pedagogów, psychologów szkolnych, terapeutów,
🎨 wychowawców i prowadzących zajęcia profilaktyczne.
Zajęcia możesz wykorzystać podczas:
✨ zajęć socjoterapeutycznych i Treningu Umiejętności Społecznych
✨ godzin wychowawczych,
✨ warsztatów emocjonalnych i profilaktycznych,
✨ spotkań indywidualnych lub grupowych z dziećmi.
🎯 Cele zajęć:
-
nauka rozpoznawania i nazywania emocji złości i stresu,
-
poznanie sposobów bezpiecznego wyrażania złości,
-
rozwijanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
-
budowanie poczucia bezpieczeństwa i zrozumienia w grupie.
💬 Dzięki zajęciom dzieci:
🌟 uczą się rozpoznawać swoje emocje,
💖 poznają sposoby na wyciszenie i rozładowanie napięcia,
🤝 uczą się empatii i zrozumienia dla emocji innych osób.
📘 Scenariusz zawiera:
✅ szczegółowy opis przebiegu zajęć, cele zajęć i potrzebne materiały
✅ propozycje zabaw, rozmów i ćwiczeń,
✅ gotowe materiały do wykorzystania: obrazek pt: Radzimy sobie ze złością i stresem, Uczenie się, jak radzić sobie ze złością, obrazek zezłoszczonego chłopca i obrazek zezłoszczonej dziewczynki
💡 To kompletne i praktyczne narzędzie, które wspiera rozwój emocjonalny dzieci i pomaga im budować wewnętrzną równowagę.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Transformacje zdań – przygotowanie do matury z języka angielskiego (poziom B2+, 40 stron)matura z angielskiego, transformacje zdań, gramatyka angielska, matura pisemna, use of English, ćwiczenia maturalne, przygotowanie do matury, zadania maturalne, język angielski B2+, gramatyka do matury, powtórka do matury, English Matura, sentence transformations, grammar practice, use of English, B2+ level, Matura preparation, English exam, grammar exercises, high school English, exam tasks, advanced grammar
-
Zrozumieć winę— czytanie ze zrozumieniem fragmentu ,,Dziadów cz. II”
-
Wiosna. Wiosenne dodawanie
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | do zalaminowania, edukacja wczesnoszkolna, emocje, Godzina wychowawcza, konspektyzajęć, Pedagog specjalny, Rewalidacja, scenariusz, Trening umiejętności społecznych, TUS, warsztaty |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź