Notatka do uzupełnienia z tematu „Znaczenie wody dla organizmów”. Wersja z lukami i kompletna – np. do wyświetlania zamiast prezentacji. Do tego zadanie dotyczące odwodnienia – obliczanie czasu aktywności fizycznej, po którym dochodzi do odwodnienia organizmu. Dodatkowo szybki eksperyment praktyczny – badanie napięcia powierzchniowego wody przy użyciu monety i pipety. Podczas eksperymentu ćwiczona jest również umiejętność przeprowadzania badania naukowego, sporządzania notatek z prób i obliczanie średniej.
Materiał w wersji z gładkim (pustym) tłem oraz z tłem w kratkę.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła ponadpodstawowa |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Biologia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | biologia jako nauka, notatka, notatka graficzna |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Zajęcia wyrównawcze 2 – pakiet zadań
Klasa 7 – Chemia. Karty pracy do działu: „Substancje i ich przemiany”
OBJĘTOŚĆ PROSTOPADŁOŚCIANU i SZEŚCIANU – KARTA PRACY – KLASY 4-6 – rozwiązania 

Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź