Refleksyjnik to zbiór pytań, które wymyśliłam jako narzędzie kończące pracę z lekturą ,,Kamienie na szaniec”. Proponuję usiąść w przestrzeni pozaławkowej i zaproponować losowanie zagadnień. Odpowiedzi pozwolą przyjrzeć się temu, na ile głęboko młodzież przeżyła
i przemyślała zdarzenia, w których brali udział Alek, Rudy i Zośka. Naprowadzają one na refleksyjne podejście do współczesnego życia i pokazują, że bohaterowie mogą stać się dla nas prawdziwą inspiracją.
Innym, lżejszym sposobem użycia może być wyproszenie uczniów przed salę, ustawienie w kolejce i losowanie- wpuszczamy do sali tych, którzy odpowiedzieli na pytanie. Jeśli tego nie zrobią, wędrują ponownie na koniec kolejki.Takie wykorzystanie może tez pojawić się na początku omawiania tekstu.
W materiale znajdują się jeszcze inne podpowiedzi wykorzystania pytań. Zachęcam do skorzystania.
grafika: canva
Ostatnio przeglądane materiały
-
💬 Ask and Answer – Basic English for Everyone angielski A2, speaking, konwersacje, pytania po angielsku, ask and answer, mówienie, ESL, EFL, komunikacja, warm-up, lekcje angielskiego, karty konwersacyjne, conversation cards, szkoła podstawowa, liceum, English for everyone
-
I have/ Who has – liczba pojedyńcza i mnoga rzeczowników – przybory szkolne
-
DZIEŃ KREDKI
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | burza mózgów, canva, do zalaminowania, egzaminósmoklasisty, Gra, gra dydaktyczna, jezykpolski, kamienie na szaniec, lektury, lektury obowiązkowe |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 7 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź