Dziennik wdzięczności – minimalistyczny (dla licealistów i dorosłych)

Materiał cyfrowy

Minimalistyczny dziennik wdzięczności dla licealistów i dorosłych – prosty, elegancki, 28 dni refleksji i wyzwań.

Dziennik wdzięczności to proste, eleganckie narzędzie do codziennej refleksji, które pomaga zatrzymać się i zauważyć to, co naprawdę ważne.
Zaprojektowany w minimalistycznym stylu – z myślą o uczniach szkół średnich, ale też o dorosłych: nauczycielach, rodzicach i wszystkich, którzy chcą wprowadzić do życia więcej uważności i spokoju.

Dla kogo:

  • Dla uczniów – by rozwijali samoświadomość i wewnętrzny spokój.

  • Dla dorosłych – by znaleźć równowagę i dystans w codzienności.

  • Dla nauczycieli – jako inspiracja do pracy z emocjami i wdzięcznością.

 Co znajdziesz w środku:

  • 28 dni cytatów i zadań do refleksji,

  • tygodniowe wyzwania tematyczne,

  • miejsce na własne notatki i podsumowanie miesiąca,

  • minimalistyczny design w odcieniach czerni, granatu i beżu,

  • przejrzysty układ idealny do druku w czerni i bieli.

Korzyści:

 

  • wspiera równowagę emocjonalną i koncentrację,

  • pomaga tworzyć codzienny nawyk wdzięczności,

  • idealny do pracy wychowawczej, mentoringu i rozwoju osobistego,

  • uniwersalny — pasuje dla dziewczyn, chłopaków i dorosłych.

    Dostępna też wersja pastelowa.

    Materiał przygotowany w programie Canva 

    #wdzięczność #dziennikwdzięczności #liceum #dorośli #nauczyciel #uczeń #minimalizm #emocje #dobrostan #uważność #złotynauczyciel #rozwójosobisty

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Rozwój społeczno-emocjonalny
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 31 - 40
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Edumerja

Jestem nauczycielką chemii z ponad 20-letnim doświadczeniem na każdym etapie kształcenia. Szczególnie interesuje mnie proces uczenia i mechanizmy, które sprawiają, że wiedza i umiejętności zostają przyswojone w sposób trwały. W swojej pracy wykorzystuję trening myślenia, aby rozwijać u uczniów umiejętności  logicznego rozumowania i rozwiązywania problemów. Wykorzystuję matematykę, przyrodę, ekologię, a dodatkowo elementy terapii pedagogicznej. Łączę innowacyjne metody nauczania z tradycyjnymi, dostosowując je do indywidualnych potrzeb moich uczniów, angażując ich, inspirując i skłaniając do samodzielnego myślenia i rozumienia świata. Edu-mer-Ja

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *