Zestaw przeznaczony dla uczniów klas 4–6.
Zawiera kolorowe obrazki ze związkami frazeologicznymi i ich wyjaśnieniami, które należy wydrukować, wyciąć i dopasowywać parami, rozmawiając o tym, co dane wyrażenia znaczą naprawdę.
Po wprowadzeniu znaczeń uczniowie pracują z zestawem 33 kart pracy ( po 2 karty na jeden związek, plus 1 dodatkowa), które rozwijają myślenie i kreatywność językową.
Ćwiczenia są różnorodne – znajdziesz tu rebusy, dialogi, miniopowiadania, komiksy i zadania logiczne.
Materiał sprawdzi się zarówno na lekcjach języka polskiego, jak i na zajęciach rozwijających, korekcyjnych czy konwersacyjnych. Jest świetnym materiałem na zajęcia TUS jako gotowy program 🙂
Świetna kanwa do rozmów i zabawy z językiem!
Ostatnio przeglądane materiały
-
Kryteria pisania E-MAILA na języku angielskim – klasa VII-VIII | EMAIL criteria writing in English – grades 7-8
-
Karty dyskusyjne do lektur dla klas 7-8
-
Karty pracy – przyimki: proste i złożone, wyrażenia przyimkowe, przekształcenia przysłówków + klucz odpowiedzi [PDF] – język polski, klasa 6, klasa 7, klasa 8
| GALERIA |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | czytanie, emocje, frazeologia, gry językowe, ikonki, jezykpolski, karta pracy, karty obrazkowe, krzyżówka, łamigłówka, łamigłówki, notatka, notatka graficzna, Pedagog specjalny, Rewalidacja, rozumienie tekstu, skojarzenia, synonimy, Trening umiejętności społecznych, TUS, zabawa, zadania, zestaw |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 41 - 50 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 60 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |











Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź