Lista tematów:
Część 2 (17-32)
- Moje działania –nasza planeta. Jak mogę zadbać o zdrowe środowisko?
- Godność –wartość, którą mamy od zawsze
- Szacunek bez wyjątków –godność każdego człowieka
- Zdrowie ponad wszystko –wspólna wartość kultur świata
- Mam wpływ! Jak dbać o zdrowie i przyrodę każdego dnia?
- Zdrowie pod kontrolą– co zależy ode mnie?
- Zakaźne zagrożenia– jak się chronić i dlaczego to ważne?
- Szczepienia –jak chroniły dawniej i chronią dziś?
- Mierniki zdrowia –co mówi o mnie moje ciało?
- Rusz się dla zdrowia– jak zachęcać innych do aktywności fizycznej?
- Mój dzień pod lupą– jak planować aktywność, odpoczynek i sen?
- Dlaczego warto powiedzieć NIE –jak chronić siebie przed uzależnieniami?
- Klimat a zdrowie – wpływ na nasze ciało i umysł
- Świadome decyzje– jak podejmować odpowiedzialne wybory w relacjach?
- Projekt edukacyjny Proponowana tematyka: Instagram vs rzeczywistość.
- –II—II—
Polecam!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7 |
| Przedmiot | Edukacja zdrowotna |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Edukacja zdrowotna |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 71 - 80 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Arkusz próbny z matematyki E8 nr 3
Misja: Materiał! 🚀 Propozycja cyklu lekcji techniki dla klasy 5
ZEGAR/Praktyczne zastosowania matematyki//Karta pracy/Klasa 4 SP./ Klasa 5 SP./ Klasa 6 SP. 



Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź