Zamiana jednostek długości 4-8

Materiał cyfrowy

To praktyczne zadanie matematyczne łączy naukę z ruchem i obserwacją rzeczywistego świata, dzięki czemu uczniowie angażują się w pracę i chętniej podejmują aktywność matematyczną. Materiał został przygotowany tak, by rozwijać umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi oraz przeliczania jednostek długości w sposób naturalny i atrakcyjny dla uczniów.

 

Zadanie polega na samodzielnym mierzeniu wybranych przedmiotów w klasie lub na terenie szkoły (np. elementów wyposażenia). Ćwiczenie można wykonać zarówno na matematyce, jak i fizyce w klasie 7. 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 1
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

izack

Cześć
Mam na imię Iza, jestem absolwentką Politechniki Gdańskiej, nauczycielką matematyki, fizyki oraz chemii, wychowawczynią, tyflopedagożką, egzaminatorką maturalna. Z pasją oddaję się pracy w pomorskich placówkach niepublicznych o innowacyjnym spojrzeniu na system oświaty. Jestem miłośniczką pracy metodą projektu, nieformalnej edukacji, a od niedawna także promuję edukację STEAM jako metodę interdyscyplinarnego kształcenia uczniów. W pracy nauczyciela uwielbiam kontakt z młodzieżą, rozmowy i wspólne odkrywanie świata. Na zajęciach bardzo cenię sobie współpracę, aktywność i żywy udział w lekcjach. Nieustannie poszukuję nowych sposobów, aby nauka była bardziej przystępna i przyjazna dla uczniów.
Prywatnie jestem kochającą żoną i matką, niecierpiącą bałaganu miłośniczką podróży.
Nie wyobrażam sobie życia bez kawy oraz szafy pełnej kolorowych sukienek. ;) 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *