To praktyczne zadanie matematyczne łączy naukę z ruchem i obserwacją rzeczywistego świata, dzięki czemu uczniowie angażują się w pracę i chętniej podejmują aktywność matematyczną. Materiał został przygotowany tak, by rozwijać umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi oraz przeliczania jednostek długości w sposób naturalny i atrakcyjny dla uczniów.
Zadanie polega na samodzielnym mierzeniu wybranych przedmiotów w klasie lub na terenie szkoły (np. elementów wyposażenia). Ćwiczenie można wykonać zarówno na matematyce, jak i fizyce w klasie 7.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | dodawanie, dokumenty szkolne, doświadczenie, fizyka, jednostki, Jednostki długości, liczby, liczby całkowite, wzór, zadania |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 1 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Nauczyciel wspomagający w szkole średniej – przykładowe wpisy do dziennika
„Dziennik wdzięczności dla uczniów 4-6” – 28 dni uważności, refleksji i radości z codzienności. klasy 4-6
🧩 Past Simple vs Past Continuous – Notatka – Ćwiczenia – Speaking – Kartkówka 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź