NIEPODLEGŁOŚĆ- Escape room dla klas 1-3 SP

Materiał cyfrowy

NOWOŚĆ DLA NAUCZYCIELI I WYCHOWAWCÓW klas 1-5!
Chcesz przeprowadzić niezwykłą, angażującą lekcję o niepodległości, która poruszy emocje i zostanie zapamiętana na długo?

Oto gotowa gra edukacyjna typu Escape Room:
„Misja: Klucz do Wolności”

To nie jest zwykła lekcja.
To prawdziwa przygoda historyczna, w której uczniowie:

✅ odkrywają sekrety bohaterów walk o niepodległość
✅ rozwiązują zagadki, rebusy, puzzle
✅ pracują zespołowo i angażują każde dziecko
✅ uczą się historii poprzez doświadczenie, emocje i zabawę

Dla kogo? Klasy 1–4 szkoły podstawowej
zajęcia z wychowawcą, historia, świetlica, zajęcia pozalekcyjne, harcerstwo, biblioteka

W pakiecie otrzymujesz:

  • pełen scenariusz lekcji

  • 6 stacji gry escape room

  • karty z zadaniami, puzzlami, rebusami, kartami postaci

  • gotowe mini-opowiadania historyczne, które budują atmosferę

  • instrukcję dla nauczyciela krok po kroku

  • propozycję nagród / zakończenia

Wszystko do wydruku i użycia od razu .
Bez szukania materiałów, bez stresu.

👀 Zajrzyj do środka!

Pobierz fragment gry

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Scenariusze uroczystości szkolnych i klasowych
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 31 - 40
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Aleksandra Tkocz

Mamy e-MOC-je to nazwa naszego projektu edukacyjnego, który obejmuje materiały dla nauczycieli. Autorkami są nauczycielka języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie z ponad 30-letnim stażem pracy w zawodzie - Aleksandra Tkocz oraz nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego i wychowania do życia w rodzinie oraz pedagog specjalny i oligofrenopedagog, także z ponad 30-letnim stażem - Teresa Ochojska. Absolwentki pozytywnej psychologii studiów podyplomowych o kierunku: trener umiejętności psychospołecznych. Autorki i współautorki wielu innowacji pedagogicznych z tematyki dotyczącej  pracy z emocjami dzieci, poprawy relacji społecznych w środowisku szkolnym, dydaktyki języka polskiego, dydaktyki nauczania wczesnoszkolnego.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *