Powtórka lektur licealnych w 135 pytaniach

Materiał cyfrowy

135 PYTAŃ DO LEKTUR LICEALNYCH

Pytań do lektur jest 135, a cały materiał jest w wersji pdf oraz do edycji, dzięki czemu możesz dostosować go do swoich potrzeb J

 

Jak pracować z materiałem?

 

Karty można wydrukować, zagiąć szarą część z odpowiedzią, zalaminować i w ten sposób powstaną fiszki do wielokrotnego użytku.

 

Można podzielić klasę na zespoły, wybrać pytania i zrobić zabawę na zasadzie „szybkiej rundy” – jedna osoba odpowiada, reszta grupy kibicuje, po kilku pytaniach zmiana zawodnika.  Każda drużyna może dostać karty – koło ratunkowe – podpowiedź od nauczyciela; telefon do przyjaciela – konsultacja w grupie i następne pytanie. Ważne jest to, aby odpowiadając, uczniowie używali mniej niż pięciu słów. Można wprowadzić limit czasu np. 20 pytań i 5 minut na drużynę.
Zabawa z całą klasą – nauczyciel czyta pytanie, osoba, która odpowie pierwsza otrzymuje kartę, po skończonej zabawie następuje liczenie kart.
Klasę można podzielić na pary, rozdać każdej określoną liczbę kart i poprosić, aby osoby w parze nawzajem zadawały sobie pytania.
Karty można ponumerować, każdy uczeń losuje numerki/wyrzuca kostkami liczbę oczek i odpowiadana na przyporządkowane pytanie.
 

Świetna zabawa dla całej klasy i doskonała okazja do powtórzenia lektur z klas I-IV liceum

Kategorie ogólne Szkoła ponadpodstawowa
Klasa/wiek Szkoła ponadpodstawowa
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 16
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 90 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Na lekcję powtórzeniową warto przeznaczyć blok lekcyjny - 90 minut.

Małgorzata

Jestem nauczycielem języka polskiego z ponad ośmioletnim stażem. Pracuję w szkole podstawowej i w liceum - głównie ze starszymi klasami.Po "godzinach" zajmuje się tworzeniem materiałów i przygotowywaniem uczniów prywatnych do E8 i matur. Szukam inspiracji w życiu codziennym i przenoszę je na swoje lekcje i do swoich materiałów. Dążę do tego, aby uczniowie potrafili prowadzić literacki dialog - szukali tropów, odniesień i wiedzieli, dlaczego coś lub ktoś pojawia się w dziele i jakie niesie za sobą przesłanie.Moje materiały są autorskie, tworzę je, wzorując się na schematach zadań z E8 i matury z języka polskiego. W tworzeniu 0brazów najczęściej pomaga mi sztuczna inteligencja 😉 Zachęcam do odwiedzania mojego sklepu i znajdowania w nim nie tylko materiałów, ale i inspiracji 😉Cieszę się, że tu jesteś! Miło Cię gościć!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *