Kryteria do pisania wypowiedzi pozwalają na usystematyzowanie kluczowych elementów, które powinny zawierać teksty w języku angielskim, które piszą uczniowie w klasie VII-VIII.
- Kryteria są zgrupowane w formie tabeli.
- Jest to czarny tekst na białym tle, bez ozdobników.
- Została użyta czcionka ARIAL.
- Jest to wersja dwujęzyczna: kryteria w języku angielskim + w języku polskim.
- Wersja gotowa do druku (w pdf).
Kryteria realizują zapis z Podstawy Programowej – wariant II.2. (z dnia 28 czerwca 2024 r.) na lekcjach języka angielskiego do szkoły podstawowej w celach szczegółowych dla klas VII-VII:
V. Uczeń tworzy krótkie, proste, spójne i logiczne wypowiedzi pisemne (np. ogłoszenie, zaproszenie, życzenia, wiadomość, SMS, pocztówkę, e-mail, historyjkę, wpis na blogu).
Mimo to polecam używać ich nie tylko na tym etapie kształcenia.
The criteria for writing statements allow for the systematisation of key elements that should be included in English texts written by pupils in grades 7-8.
- The criteria are presented in a table format.
- It is in black and white, without decorations.
- The font used is ARIAL.
- The set contains 2 langauge versions: criteria in English and Polish.
- Ready-to-print version (PDF).
The criteria follow the requirements of the Core Curriculum – variant II.2. (June 28, 2024) for English in primary school, specific objectives for grades 7–8 in Poland:
V. The student creates short, simple, coherent, and logical written statements (e.g., announcement, invitation, greetings, message, text message, postcard, email, short story, blog entry).
Nevertheless, it is recommended to use them not only at this stage of education.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Zakładki na Dzień Przedszkolaka
-
🕒 English Tenses in Action – nauka angielskich czasów przez zabawę!czasy angielskie, nauka gramatyki, Present Simple, Past Simple, Future with Going to, Future with Will, Present Continuous, opis obrazków, ćwiczenia językowe, mówienie po angielsku, pisanie po angielsku, powtórka gramatyki, interaktywne ćwiczenia, nauka przez zabawę, codzienne rutyny, English tenses, grammar practice, picture description, language exercises, speaking in English, writing in English, grammar revision
-
Poznajemy i nazywamy uczucia
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | formy wypowiedzi |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 14 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź