Ilustracje do „Dziadów, cz. II” – storytelling

Materiał cyfrowy

„Dziady cz. II” – ILUSTRACJE DO STORYTELLINGU

Przenieś swoich uczniów w magiczny świat romantyzmu! 

Zestaw 11 ilustracji inspirowanych utworem Adama Mickiewicza – narzędzie do kreatywnej pracy z tekstem, powtórek, pracy z poszczególnymi wydarzeniami. Każda grafika zawiera jedną scenę z utworu, a wszystkie układają się w plan wydarzeń. 

Jak wykorzystać?

– Z ilustracji można ułożyć plan wydarzeń krok po kroku.

– Można wykorzystać do ćwiczeń storytellingu i interpretacji. 

– Można wykorzystać jako podstawę do dyskusji na temat lektury. 

– Świetne ćwiczenie do pracy z ikonografią przed egzaminem ósmoklasisty. 

Polecam do do pracy indywidualnej, w parach, grupach, na lekcji lub w formie projektu.

Dlaczego warto?
Ilustracje są estetyczne, spójne i wierne klimatowi utworu. Można wykorzystać je również do:

  • tworzenia osi czasu wydarzeń,
  • pisania opowiadań inspirowanych scenami,
  • analizy postaci i symboliki,
  • przygotowania prezentacji lub escape roomu.

 

Pliki w wysokiej jakości (do druku i prezentacji multimedialnych).

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 3
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Na lekcję z ikonografią i różnymi typami zadań warto przeznaczyć 45 minut.

Małgorzata

Jestem nauczycielem języka polskiego z ponad ośmioletnim stażem. Pracuję w szkole podstawowej i w liceum - głównie ze starszymi klasami.Po "godzinach" zajmuje się tworzeniem materiałów i przygotowywaniem uczniów prywatnych do E8 i matur. Szukam inspiracji w życiu codziennym i przenoszę je na swoje lekcje i do swoich materiałów. Dążę do tego, aby uczniowie potrafili prowadzić literacki dialog - szukali tropów, odniesień i wiedzieli, dlaczego coś lub ktoś pojawia się w dziele i jakie niesie za sobą przesłanie.Moje materiały są autorskie, tworzę je, wzorując się na schematach zadań z E8 i matury z języka polskiego. W tworzeniu 0brazów najczęściej pomaga mi sztuczna inteligencja 😉 Zachęcam do odwiedzania mojego sklepu i znajdowania w nim nie tylko materiałów, ale i inspiracji 😉Cieszę się, że tu jesteś! Miło Cię gościć!

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *