Together 6 Unit 3 – Board Game
Chcesz, żeby Twoi uczniowie utrwalili słownictwo i gramatykę z trzeciego działu podręcznika Together 6 w angażujący sposób?
Przygotowałam grę planszową, która sprawdzi się zarówno jako lekcja powtórzeniowa, jak i szybkie speaking activity.
Co znajdziesz w materiale?
– Planszę do gry
– Dodatkowe zadanie przygotowujące do gry.
Możesz wykorzystać je jako:
– rozgrzewkę,
– ćwiczenia wprowadzające,
– bazę do całej lekcji powtórzeniowej.
Dlaczego warto?
– Uczniowie są aktywni, zaangażowani i wreszcie mówią na lekcji
– Gra pozwala w naturalny sposób powtórzyć materiał z Together 6 Unit 3
– Idealna na lekcje, zajęcia dodatkowe, zastępstwa i korepetycje
Gotowe do druku i wykorzystania od razu na lekcji.
Sprawdź też inne moje materiały: https://zlotynauczyciel.pl/vendor/iip
Together 6 Unit 3 – vocabulary activities: https://zlotynauczyciel.pl/downloads/together-6-unit-3-vocabulary-activities/
Together 6 unit 3 – grammar activities: https://zlotynauczyciel.pl/downloads/together-6-unit-3-grammar-activities-past-simple/
Together 6 Unit 3 – zestaw: https://zlotynauczyciel.pl/downloads/together-6-unit-3-zestaw-vocabulary-activities-grammar-activities/
Together 6 Unit 3 – speaking activites: https://zlotynauczyciel.pl/downloads/together-6-unit-3-speaking-activities/
Together 6 Unit 3 – test i kartkówki do działu: https://zlotynauczyciel.pl/downloads/together-6-unit-3-test-i-kartkowki-do-dzialu/
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 6 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Angielski gramatyka, angielski słownictwo, gra planszowa, poziom A2 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | nie dotyczy |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Czy kreatywny to to samo co twórczy?
Kryteria pisania WYWIADU na języku polskim – klasa VII-VIII
Plakat 2 dzień tabliczki mnożenia
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź