Dodawanie liczb dwucyfrowych, kolorowanka matematyczna, pokoloruj według wyników dodawania, Minecraft

Materiał cyfrowy

Kolorowanie według wyników dodawania 50-100 – Postać z Minecrafta (6)

Ta karta pracy łączy matematyczną gimnastykę umysłu z kreatywną zabawą! Uczniowie rozwiązują proste działania z zakresu dodawania w przedziale 50-100, a następnie kolorują odpowiednie pola zgodnie z legendą. Po poprawnym uzupełnieniu pojawi się dobrze znana postać ze świata Minecrafta, co dodatkowo motywuje dzieci do pracy i wzbudza ciekawość.

Co rozwija ta karta pracy?

  • utrwalanie dodawania w zakresie 50–100,

  • koncentrację i uważność,

  • koordynację wzrokowo–ruchową,

  • satysfakcję z odkrywania ukrytego obrazka.

Dla kogo?
Idealna dla zerówki,  klas 1–3, zajęć wyrównawczych, edukacji domowej lub jako atrakcyjna praca domowa.

 Zalety:
✔ angażujące ćwiczenie matematyczne
✔ motywujący motyw Minecrafta
✔ prosty, czytelny układ
✔ świetne jako szybka praca na lekcji lub materiał na zastępstwo

Pojedyncza karta pracy formatu a4 , do wydruku , oraz karta z rozwiązaniem zadania.

Kategorie ogólne Świetlica
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4
Przedmiot Matematyka
Dokumenty
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 2
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 15 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Robo Studio

Robo Studio to pracownia robotyki, programowania oraz nauki dla dzieci. Zajmujemy się głównie edukacją informatyczną, matematyczną oraz architektoniczną dzieci i młodzieży. Od lat tworzymy autorskie programy nauczania i własne materiały edukacyjne, a także scenariusze lekcji, warsztatów i wydarzeń edukacyjnych. Zapraszamy do współpracy i odwiedzania naszej strony www.robostudio.pl :)

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *