Ten sprawdzian/ karta pracy to kompletne narzędzie dydaktyczne, które pozwala w prosty i atrakcyjny sposób sprawdzić znajomość lektury Akademia Pana Kleksa. Został przygotowany specjalnie z myślą o uczniach klasy 4 – polecenia są krótkie, jasne i dostosowane do ich poziomu.
Dlaczego warto?
-
Różnorodność zadań – test zawiera pytania otwarte, zamknięte, prawda/fałsz, dobieranie w pary, uzupełnianie luk i ćwiczenia twórcze. Dzięki temu sprawdza nie tylko pamięć, ale także rozumienie, interpretację i kreatywność.
-
Pełne pokrycie treści – uczniowie pracują z faktami, wydarzeniami, postaciami, symbolami i morałem. Sprawdzian obejmuje całość historii Mateusza, od szczegółów fabuły po jej przesłanie.
-
Gotowość do użycia – materiał jest kompletny i przejrzysty, wystarczy go wydrukować. Dołączony klucz odpowiedzi ułatwia szybkie i obiektywne ocenianie.
-
Motywacja dla uczniów – zadania są ciekawe i różnorodne, dzięki czemu sprawdzian nie jest odbierany jako „suchy test”, ale jako przygoda z bohaterem, którego dobrze znają.
-
Oszczędność czasu dla nauczyciela – gotowy zestaw pozwala skupić się na pracy z uczniami, zamiast na długim przygotowywaniu materiałów.
Ten sprawdzian/ karta pracy to praktyczne, atrakcyjne i oszczędzające czas rozwiązanie dla każdego nauczyciela, który chce rzetelnie sprawdzić wiedzę uczniów i jednocześnie zachęcić ich do refleksji nad lekturą.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Akademia Pana Kleksa, egzaminósmoklasisty, jezykpolski, karta pracy, lektury, lektury obowiązkowe, sprawdzian |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 6 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


WHAT IS…? – 40 SPEAKING CARDS FOR ENGLISH LESSONS
WODOROTLENKI grupa 1 i 2 otrzymywanie – zadanie utrwalające dwie metody
Doświadczenie – otrzymywanie tlenku węgla (IV) 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź