Instrukcję można wykorzystać na początek lekcji przed zadaniami tekstowymi. Każdy uczeń otrzymuje kartkę z instrukcją według której ma postępować. Prosimy, aby nikt nie odzywał się podczas zadania. Na koniec warto podsumować pytaniami: Kto uważa, że zadanie było trudne? Jeśli tak, proszę wyjaśnij czemu. Jaki cel miało zadanie? Dlaczego uważne czytanie treści zadań jest ważne? Czy zawsze warto robić wszystko co jest wskazane w zadaniu?
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Matematyka |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | ćwiczenia, doświadczenie, pomocedydaktyczne, zadania |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
Przeznaczenie materiału | |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź