Materiał zawiera tekst dyktanda z lukami. Trudności ortograficzne to wyrazy z „ą”, „ę” / „om”, „on”.
Najpierw jest tekst dyktanda uzupełniony (bez luk). Następnie tekst dyktanda z lukami. Później mamy tabelę. W tabeli są wyrazy z wybranymi z dyktanda trudnościami, kolejno:
-wyraz zapisany poprawnie (bez luk),
– dwie kolumny wyrazów z lukami (wszystkie wyrazy z trudnościami z dyktanda).
Uczeń na podstawie tych wyrazów przygotowuje się do dyktanda. Wyrazy z lukami może uzupełniać na zalaminowanej karcie markerem suchościeralnym lub przepisywać wyraz do zeszytu. Następnie może sprawdzić poprawność wyrazów na karcie kontrolnej.
Jako sprawdzenie wiedzy rozdaję uczniom dyktando z lukami. Mogą samodzielnie sprawdzić poprawność wykonanego zadania, porównując je z gotowym (uzupełnionym) tekstem dyktanda.
Materiał w formacie PDF, dwie strony do wydruku i zalaminowania.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | ortografia |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Zmysł smaku, karty Montessori, dopasowanie produktu do smaku
Wpisy do Dziennika dla Logopedy – 180 godzin praktyki!
Zaproszenie kl. IV-VI- karty pracy, scenariusz 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź