Powtórka dla klasy 8 – utrwalenie wiadomości z teorii literatury. Układamy jak w grze domino. Można używać jak klasyczne domino lub bawić się z grupą na dwa sposoby:
1. Podział klasy na grupy. Wszyscy w grupie wspólnie układają jak najdłuższy ciąg, wykorzystując jak najwięcej kostek. Wygrywa grupa, która ułoży najdłuższy poprawny ciąg domina.
2. Podział na grupy, ale każdy gra na siebie. Każda osoba z zespołu otrzymuje tyle samo kostek (przygotowałam 30 w grze). Po kolei każdy stara się dopasować którąś z tabliczek do już wyłożonych. Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się swoich. Czy ma to być ciąg czy też mogą być ,,odnogi” – to zależy, jak ustalicie.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 8 |
| Przedmiot | Język polski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Gra, gra dydaktyczna |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Klasa 8. Biologia. Różnorodność biologiczna
Broszurka/notatka/sketchnotka/wklejka/ściąga dla ucznia/przypomnienie dla nauczyciela w pdf. Biologia 6 „Stawonogi i mięczaki” – „Mięczaki-zwierzęta, które mają muszlę”.
Plan pracy zajęcia emocjonalno – społeczne. Szkoła ponadpodstawowa 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź