Jak w fajny i zrozumiały sposób wprowadzić pojęcie najmniejszej wspólnej wielokrotności w klasie?
Trzeba zacząć od pojęcia wielokrotności.
Temat nie jest łatwy dla wszystkich, więc ważny jest dobór odpowiednich przykładów.
Materiał świetnie się sprawdzi w każdej klasie 🙂
Zachęcam do wypróbowania na lekcji!
Satysfakcja gwarantowana
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Matematyka |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | .png |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | canva, cechy podzielności, ćwiczenia, egzaminósmoklasisty, grafika, konspekt, konspektyzajęć, liczby, liczby całkowite, notatka, prezentacja, zadania |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Wzory do Egzaminu Ósmoklasisty z matematyki
Brainy 5 – Unit 8 – testy
Ogranicz plastik w życiu codziennym – plakaty 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź