Doświadczenie z wodą wapienną i tlenkiem węgla(IV) w ujęciu zintegrowanym: biologia-chemia. Istota propozycji zawiera się w takiej organizacji pracy, a właściwie współpracy między biologiem i chemikiem, która zapewnia oszczędność czasu, przydatną do przeprowadzenia innych doświadczeń. Jednocześnie może to uświadamiać uczniom „łączność” badawczą między przedmiotami przyrodniczymi.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 7 |
| Przedmiot | Chemia |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | zadaniespecjalne |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Mchy klasa 5 – Biologia
Rozpoczęcie roku szkolnego- pakiet materiałów na przywitanie uczniów
W schronisku – Prawa zwierząt – mój przyjaciel pies/kot
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź