Wprowadzając czas Present Perfect, sporo czasu poświęcam również na utrwalenie czasowników nieregularnych.
Przygotowałam więc karty, które łącza te dwie kwestie.
✔️uczeń odmienia czasownik
✔️tworzy pytanie w czasie Present Perfect i zadaje je kolejnemu uczniowi
Proste, ale skuteczne ?♀️
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | plansze, prezentacja, znizka30 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | |
| Przeznaczenie materiału | |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Walentynki 💘 – zestaw pytań 🗣️
Prezentacja „Świtezianka” Adam Mickiewicz – egzamin ósmoklasisty, romantyzm, lektura obowiązkowa
Fat Thursday (Tłusty Czwartek) gra Name 3 /32 karty
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź