📘 Co znajdziesz w materiale?
-
📝 Gotowy przykład indywidualnego programu rewalidacji (IPR) dla ucznia z Zespołem Aspergera
-
🔍 Diagnoza funkcjonalna – mocne strony i trudności ucznia
-
🎯 Cele ogólne i szczegółowe rewalidacji
-
🧠 Metody i formy pracy:
-
⚙️ Opis sposobów i technik pracy z uczniem
-
👨👩👧👦 Wsparcie rodziny – sposoby współpracy szkoły i rodziców
-
📋 Organizacja i ewaluacja programu
-
🎭 Scenariusz zajęć rewalidacyjnych (60 minut) – „Współpraca i emocje – uczę się rozumieć siebie i innych”
(z dokładnym przebiegiem, środkami dydaktycznymi i sposobem ewaluacji)
👩🏫 Dla kogo?
-
nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej (I etap edukacyjny)
-
pedagodzy specjalni
-
psychologowie szkolni
-
terapeuci SI
-
wychowawcy i specjaliści pracujący z dziećmi ze spektrum autyzmu
💡 Jak możesz wykorzystać ten materiał?
-
jako gotowy wzór IPR do pracy z uczniem z Zespołem Aspergera
-
jako pomoc przy planowaniu i dokumentowaniu pracy rewalidacyjnej
-
do prowadzenia zajęć indywidualnych i w małych grupach
-
jako inspirację do tworzenia własnych programów i scenariuszy zajęć
⏱️ Czas realizacji przykładowych zajęć: ok. 60 minut
📄 Format: DOCX (ok. 3–4 stron)
💛 Dlaczego warto kupić ten materiał?
-
✅ Gotowy, kompletny plan rewalidacji — oszczędza czas
-
✅ Opracowany przez specjalistę z doświadczeniem
-
✅ Zgodny z obowiązującymi zaleceniami i dobrą praktyką pedagogiczną
-
✅ Pomaga w pracy wychowawczej, terapeutycznej i dokumentacyjnej
-
✅ Rozwija kluczowe kompetencje społeczne, emocjonalne i poznawcze ucznia
-
✅ Możliwość łatwej modyfikacji i dostosowania do potrzeb konkretnego dziecka
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Dokumentacja nauczyciela |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | .docx |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Diagnoza, Diagnoza funkcjonalna, dokumenty szkolne, konspektyzajęć, Pedagog specjalny |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 4 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 15 - 30 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Master the Tenses – Present Simple, Continuous i Perfect w zestawieniu B1/B2
Scenariusz zajęć „Pada deszczyk”
Pytania i odpowiedzi, formułowanie pytań
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź