🌿 Enter the Deadliest Garden in the World – Alnwick Poison Gardenrośliny trujące, ogród Alnwick, nauka angielskiego, lekcja z filmem, B1/B2, słownictwo angielskie, ćwiczenia językowe, uzupełnianie zdań, dyskusja w klasie, pre-watching questions, post-watching exercises, opis obrazków, klucz odpowiedzi, nauka przez film, rozwijanie słuchania, speaking, reading comprehension, edukacja przyrodnicza, learning English, lesson with video, listening skills, speaking, reading comprehension, environmental education

Materiał cyfrowy

🌿 Enter the Deadliest Garden in the World – Alnwick Poison Garden

 

Chcesz wprowadzić uczniów w fascynujący świat roślin trujących i jednocześnie rozwijać ich umiejętności językowe? Ten materiał dydaktyczny oparty na filmie z YouTube to idealne narzędzie do angażujących lekcji języka angielskiego na poziomie B1/B2!

Zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby lekcja była interaktywna, ciekawa i skuteczna: ćwiczenia słownictwa, zdania do uzupełniania, pytania przed i po obejrzeniu filmu, dyskusje, opisy obrazków oraz kompletny klucz odpowiedzi. Uczniowie poszerzą słownictwo, poprawią rozumienie ze słuchu i umiejętność wyrażania własnych opinii, a wszystko to w atrakcyjnej, multimedialnej formie.

 

Materiał doskonale sprawdzi się na lekcjach języka angielskiego, w zajęciach projektowych, a także jako urozmaicenie standardowych ćwiczeń. Dzięki niemu lekcja zamieni się w prawdziwą przygodę edukacyjną, która zaciekawi uczniów i zmotywuje ich do aktywnego uczestnictwa.

🎯 Poziom:

B1/B2

📚 Zawartość materiału:

 

  • Speaking Warm-up: rozmowa wstępna na temat roślin trujących

  • Słownictwo: kluczowe wyrażenia i terminy z filmu

  • Pre-Watching Questions: pytania wstępne do dyskusji

  • Ćwiczenia:

    • uzupełnianie zdań słownictwem z filmu

    • odpowiadanie na pytania po obejrzeniu filmu

    • dyskusja na podstawie obejrzanego materiału

    • opis obrazków związanych z tematem

  • Answer Key: klucz odpowiedzi

🧠 Cele dydaktyczne:

 

  • Rozwijanie umiejętności mówienia i słuchania w języku angielskim

  • Poszerzanie słownictwa z zakresu botaniki i ochrony środowiska

  • Ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu i analizy informacji

  • Stymulowanie krytycznego myślenia i dyskusji na temat bezpieczeństwa w kontaktach z roślinami

Kategorie ogólne Zajęcia pozalekcyjne
Klasa/wiek Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .jpg
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 4
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

okreative

Od ponad 12 lat pracuję w edukacji jako filolog angielski, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz oligofrenopedagog. Praca z dziećmi to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim źródło radości i inspiracji.
W nauczaniu stawiam na innowacyjne podejście – lekcja ma być nie tylko przekazywaniem wiedzy, ale także przestrzenią do rozmów, zabawy i wspólnego odkrywania świata. Tworzę materiały, które pomagają rozwijać kreatywność, samodzielne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
 
Wierzę, że edukacja powinna dawać uczniom możliwość wyrażania siebie i swojego punktu widzenia. Dlatego każdy mój materiał ma na celu pobudzać ciekawość, zachęcać do działania i sprawiać, że nauka staje się przyjemnością.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *