Ta karta pracy została stworzona, aby uczniowie klas 4–8 mogli rozwijać swoje umiejętności językowe, korzystając z tematyki Halloween. Zawiera różnorodne ćwiczenia, które pozwalają na naukę słownictwa, gramatyki, czytania ze zrozumieniem, pisania i mówienia:
-
Word search – wykreślanka – uczniowie znajdą i zakreślą słowa związane z Halloween, co pomoże utrwalić nowe słownictwo.
-
Match the words with their descriptions – dopasowywanie słów – ćwiczenie rozwija zdolność rozumienia znaczenia słów i ich kontekstu.
-
Complete the sentences – uzupełnianie luk – uczniowie utrwalają gramatykę oraz użycie słownictwa w zdaniach.
-
Trick-or-treat history – czytanie ze zrozumieniem – uczniowie poznają historię i tradycje Halloween, rozwijają umiejętność czytania ze zrozumieniem i odpowiadania na pytania.
-
Describe your costume – opis kostiumu – ćwiczenie rozwija kreatywne pisanie i użycie pełnych zdań w języku angielskim.
-
Describe your Halloween plans – użycie „I am going to” – uczniowie ćwiczą przyszłą formę czasu i pisanie o planach.
-
Speaking – rozmowa w parach – dzieci wyrażają opinię, argumentują swoje zdania i ćwiczą komunikację ustną.
Dzięki tym ćwiczeniom uczniowie:
-
poznają i utrwalają słownictwo związane z Halloween,
-
ćwiczą gramatykę i struktury zdań w czasie teraźniejszym i przyszłym,
-
rozwijają umiejętność czytania ze zrozumieniem i pisania w języku angielskim,
-
uczą się wyrażania opinii, argumentowania i prowadzenia rozmowy w języku angielskim,
-
poszerzają wiedzę o tradycjach i zwyczajach kulturowych związanych z Halloween.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 4-8) |
| Klasa/wiek | Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
| Przedmiot | Angielski |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | andrzejki, Angielski gramatyka, angielski słownictwo, ćwiczenia, dwujęzyczność, edukacja zdalna, formy wypowiedzi, gry językowe, halloween, karta pracy, poziom A2, poziom B1 |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 8 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | do 45 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Święto niepodległości jedenasty listopada
Rozróżnianie czasowników i rzeczowników- pracowite pszczółki.
„A PO CO MI TA MATEMATYKA?” Gazetka całoroczna, Dzień Matematyki 




Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź