📚 Karty Pracy z Dziadów cz. II – Charakterystyka Duchów 📚 #egzaminósmoklasisty #dziadycz.II

Materiał cyfrowy

Co zyskasz, wybierając nasze karty pracy?

  • 🎨 Atrakcyjne ilustracje postaci duchów, które pobudzą wyobraźnię uczniów.
  • ✍️ Zadania do tekstu – uczniowie opisują wygląd duchów, analizują ich winy i kary, a także poznają przesłania płynące z ich historii.
  • 💡 Rozwój umiejętności analitycznych – uczniowie uczą się pracy z tekstem i rozwijają myślenie krytyczne.

To narzędzie nie tylko wzbogaci Twoje lekcje, ale również pomoże uczniom lepiej zrozumieć lekturę poprzez praktyczne ćwiczenia. ✅ Idealne do pracy indywidualnej lub grupowej.

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 3
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica Twoje dziecko może wykonywać zadania, czytając lekturę. To świetny materiał, który pomaga skupić się na najważniejszych fragmentach z książki.
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności Zrealizowanie powyższego materiału, czyli opisanie charakterystyki duchów z Dziadów cz. II oraz rozwiązanie zamieszczonych w nim zadań, zajmie uczniom około 45-60 minut. Czas ten obejmuje analizę grafiki, pracę z tekstem lektury, odpowiedzi na pytania oraz refleksję nad przesłaniami historii duchów. Materiał nadaje się idealnie na jedną lekcję języka polskiego.

Kinga Frank

Tworzymy materiały z pasji i potrzeby ułatwiania codziennej pracy nauczycielom. Jesteśmy czynnymi nauczycielami Szkoły Podstawowej. Zajmujemy się prowadzeniem firmy z korepetycjami, więc wiemy, z jakimi problemami na co dzień mierzą się zarówno nauczyciele szkół, jak i korepetytorzy. Organizujemy ogólnopolskie konkursy przedmiotowe o nazwie Konkursy z Sową. 

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *