🔍 What’s Missing? – Guessing Game for All Levels (41 stron)angielski, speaking, what’s missing, zabawa językowa, guessing game, opis obrazka, dla dzieci, dla młodzieży, A1, A2, B1, ESL, EFL, rozgrzewka, komunikacja, mówienie po angielsku, modal verbs, classroom game, warm-up, fun activity

Materiał cyfrowy

🔍 What’s Missing? – Guessing Game for All Levels (41 stron)

Czas na zabawę w detektywów! 🕵️‍♀️🕵️‍♂️
„What’s Missing?” to angażująca gra obserwacyjno-językowa, w której uczniowie muszą odgadnąć, jaki element został ukryty pod lupą 🔎.
Na każdej stronie znajduje się kolorowy obrazek, z którego zniknął jeden szczegół — zadaniem uczniów jest odgadnąć, co się kryje pod lupą, używając pełnych zdań w języku angielskim, np.:
👉 I think it’s a cat.
👉 It might be a ball.
👉 It must be a tree!

 

Po burzliwej dyskusji, głosowaniu i śmiechu można sprawdzić odpowiedź na kolejnej stronie!

 

🎯 Dlaczego warto?

 

✅ rozwija mówienie i logiczne myślenie,
✅ ćwiczy słownictwo i struktury modalne (I think, It might be, It must be…),
✅ idealna na rozgrzewkę językową, speaking practice lub zabawę grupową,
dla każdego poziomu – od przedszkola po szkołę średnią,
✅ pełna radości, współpracy i zdrowej rywalizacji

Kategorie ogólne Zajęcia pozalekcyjne
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa, Edukacja dorosłych
Przedmiot Angielski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 41 - 50
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

okreative

Od ponad 12 lat pracuję w edukacji jako filolog angielski, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz oligofrenopedagog. Praca z dziećmi to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim źródło radości i inspiracji.
W nauczaniu stawiam na innowacyjne podejście – lekcja ma być nie tylko przekazywaniem wiedzy, ale także przestrzenią do rozmów, zabawy i wspólnego odkrywania świata. Tworzę materiały, które pomagają rozwijać kreatywność, samodzielne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
 
Wierzę, że edukacja powinna dawać uczniom możliwość wyrażania siebie i swojego punktu widzenia. Dlatego każdy mój materiał ma na celu pobudzać ciekawość, zachęcać do działania i sprawiać, że nauka staje się przyjemnością.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *