🦅 🌳Test – CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM – 📜 „Legenda o Lechu, Czechu i Rusie” – 11 Listopada – Święto Niepodległości (klasy 4–6) + ODPOWIEDZI

Materiał cyfrowy

Ten materiał to gotowy do druku test czytania ze zrozumieniem oparty na znanej polskiej legendzie o początkach państwa polskiego. Został opracowany z myślą o uczniach klas 4–6 szkoły podstawowej i sprawdza nie tylko umiejętność czytania ze zrozumieniem, ale także logiczne myślenie, analizę tekstu i znajomość symboliki narodowej.

Zawartość materiału:

  • Tekst legendy „O Lechu, Czechu i Rusie”
  • Dwie wersje testu: Grupa A i Grupa B (po 20 pytań każda)
    • 12 pytań zamkniętych (A–D)
    • 8 pytań otwartych z miejscem na odpowiedzi
  • Karta odpowiedzi dla nauczyciela 
  • Układ dwukolumnowy, czarno-biały, gotowy do druku
  • Estetyczny i przejrzysty wygląd – idealny do pracy klasowej lub domowej

Co rozwija ten test?

  • Umiejętność wyszukiwania informacji w tekście
  • Wnioskowanie i interpretację treści
  • Zrozumienie symboli narodowych (orzeł biały, Gniezno)
  • Ćwiczenie formułowania odpowiedzi pełnymi zdaniami

Dla kogo?

  • Nauczycieli języka polskiego
  • Bibliotekarzy prowadzących zajęcia czytelnicze
  • Rodziców i korepetytorów chcących utrwalić czytanie ze zrozumieniem

Format:

DOCX (Word) – do edycji, drukowania i kopiowania (oraz pdf).
Układ dwukolumnowy z miejscem na odpowiedzi (kropki).

Pozostałe materiały wiązane z tym dniem: https://zlotynauczyciel.pl/shop/?_test=11%20listopada%20&_author=6824

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6
Przedmiot Język polski
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 7
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 45 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

polonistyczne-karty-pracy

Zapraszam na mój blog: https://mojblogbibliotecznopolonistyczny.blogspot.com

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *