🧮O ile więcej? O ile mniej? Ile razy więcej? Ile razy mniej? – 20 zadań tekstowych z matematyki dla klas 2–4 SP, które uczą czytania ze zrozumieniem w zadaniach matematycznych

Materiał cyfrowy

Zestaw 20 zadań tekstowych do wydruku, które wprowadzają i utrwalają najważniejsze pojęcia porównania liczb: o ile więcej / o ile mniej oraz ile razy więcej / ile razy mniej.

Każde zadanie to mała historia, w której dziecko:
🔍 wyodrębnia dane z treści,
🧠 analizuje pytanie,
✍️ formułuje działanie i zapisuje odpowiedź.

🎯 Dlaczego warto?

  • Zadania uczą czytania ze zrozumieniem w matematyce

  • Utrwalają pojęcia porównywania w atrakcyjny sposób

  • Zadania idealne do pracy indywidualnej i w parach

  • Świetne na lekcję, zajęcia wyrównawcze lub domową powtórkę

  • Gotowe do druku – estetyczny układ w formacie A4

  • Dla nauczycieli, korepetytorów, rodziców

👩‍🏫 Materiał przygotowany przez nauczycielkę edukacji wczesnoszkolnej – przetestowany podczas zajęć!

zadania z treścią klasa 2 • zadania tekstowe klasa 3 • matematyka porównania • o ile więcej o ile mniej • ile razy więcej ile razy mniej • karta pracy do druku • matematyka edukacja wczesnoszkolna • zadania porównawcze matematyka • ćwiczenia matematyczne pdf

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4
Przedmiot Matematyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 7
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 60 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

warsztat-wiedzy

Jestem magistrą matematyki nauczycielskiej. Od 7 lat pracuję jako korepetytor, a w między czasie zaliczyłam 3letni epizod pracy w szkole ponadpodstawowej. We wrześniu 2021 roku założyłam Warsztat Wiedzy, gdzie udzielamy korepetycji z różnych przedmiotów. Ciągle staram się rozwijać siebie i swoją firmę. Moje motto to nauka bez stresu! A moim największym marzeniem jest, aby matematyka nie była zmorą dla żadnego ucznia. Już nie raz udowodniłam uczniom, że chcieć to móc, i dzięki ciężkiej pracy ucznia i z pomocą nauczyciela da się osiągnąć niesamowite efekty. 

Na moich materiałach, którymi się tutaj dzielę, pracuję od lat i widzę pozytywne efekty w rozwijaniu umiejętności matematycznych u dzieci i młodzieży.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *