20 Zabaw rozwijających kreatywność dla dzieci klas 1-3
Zbiór zadań rozwijających kreatywność – idealny na warsztaty rozwojowe, godzinę wychowawczą i zajęcia integracyjne!
Ten unikalny zbiór zawiera starannie przygotowane zadania, które można wykorzystać podczas lekcji wychowawczej, zajęć integracyjnych czy warsztatów rozwijających kreatywność. Zadania mają formę umożliwiającą wyświetlenie ich treści grupie, co ułatwia prowadzenie zajęć i angażuje uczestników. Zadania zawierają wstęp fabularny oraz wskazówki dla prowadzącego.
Zadania skupiają się na rozwijaniu różnych aspektów kreatywności, takich jak myślenie dywergencyjne, abstrahowanie czy metaforyzowanie. To nie są zadania plastyczne (!) – nie wymaga się od uczestników tworzenia prac artystycznych, lecz skupienia na myśleniu twórczym i kreatywnym rozwiązywaniu problemów – liczy się pomysł!
Ważne jest, aby podkreślić, że kreatywność i twórczość to nie to samo. Ten zbiór koncentruje się na rozwijaniu kreatywności, czyli umiejętności myślenia nieszablonowego, elastycznego i abstrakcyjnego.
Zapewnij swoim uczniom inspirujące, angażujące i rozwijające zajęcia, które pobudzą ich wyobraźnię i pomogą odkryć nowe możliwości myślenia!
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA |
|
| Kategorie ogólne | Zajęcia kreatywne |
| Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
| Przedmiot | Materiały na zajęcia wychowawcze |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | burza mózgów, edukacja wczesnoszkolna, Godzina wychowawcza, Gra, gra dydaktyczna, koncentracja, łamigłówki, warsztaty, zabawa |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 41 - 50 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Zadania należy postrzegać jako oddzielne jednostki, niezależne od siebie. Jest możliwe wybranie poszczególnych zadań, które stworzą pewną tematyczną całość - wedle uznania. Czas potrzebny do zrealizowania poszczególnych zadań należy dostosować do potrzeb i możliwości uczestników - może od trwać od kilku do kilkunastu minut. |


Pierwsza lekcja fizyki (Pierwsze spotkanie z fizyką) – Spotkanie z Nikola Teslą
Angielski na Halloween: Zestaw Ćwiczeń A2/ 
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź