50 aktywnych pomysłów na rozpoczęcie lekcji muzyki

Materiał cyfrowy

„Rozpocznij każdą lekcję muzyki w sposób energetyczny i twórczy! 50 gotowych zabaw rytmicznych, głosowych, ruchowych i wyciszających pomoże Ci przyciągnąć uwagę uczniów i zbudować świetną atmosferę.”

 

Co znajdziesz w zestawie:

  • Rozgrzewki rytmiczne (1–10) – klaskanie, echo rytmiczne, body percussion, rytm imion – pomagają od razu wejść w świat rytmu i skupienia.
  • Ćwiczenia głosowe i oddechowe (11–20) – rozgrzewki wokalne, śpiewanie gam, kanony czy zabawy z oddechem – przygotowują aparat mowy i rozwijają głos uczniów.
  • Krótkie zabawy ruchowe (21–30) – taniec, marsz w rytmie bębna, posągi, echo ruchowe – integrują grupę i pozwalają połączyć muzykę z ruchem.
  • Gry muzyczno–integracyjne (31–40) – quizy, orkiestra klasowa, pytania–odpowiedzi muzyczne, zabawy z imionami – wspierają współpracę i kreatywność.
  • Uważność i wyciszenie (41–50) – słuchanie muzyki z zamkniętymi oczami, rytm serca, rozpoznawanie emocji w muzyce – rozwijają wrażliwość muzyczną i pomagają skoncentrować się na dalszej pracy.

 

 

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Muzyka
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 18
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 15 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

bk_szkola_matematyki

Nazywam się Katarzyna Nowak i jestem nauczycielem matematyki z wieloletnim doświadczeniem na różnych etapach edukacyjnych. Jestem nauczycielem z pasją do tej nauki, którą chcę przekazywać moim uczniom każdego dnia. Uwielbiam tworzyć inspirujące lekcje, które sprawiają, że matematyka staje się fascynującą i przyjemną przygodą dla moich uczniów. Moim celem jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale także rozbudzenie ich ciekawości i zrozumienia potencjału, jaki kryje się za liczbami i wzorami. Jestem absolwentką Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku matematyka jak również absolwentką studiów podyplomowych UW z Informatyki oraz Organizacji i Zarządzania Oświatą. Jestem także egzaminatorem OKE w zakresie egzaminu maturalnego i egzaminu 8 klasy z matematyki.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *