Teczka pedagoga przedszkola to materiał na zajęcia, zastępstwa, diagnozę, gazetki i nie tylko! Wszystko co pedagog specjalny pracujący w przedszkolu powinien mieć!
APteczka pedagoga specjalnego CZ.II przedszkolaki i klasy 1-3 materiały do pracy
TO IDEALNA POZYCJA DLA KAŻDEGO PEDAGOGA! ZARÓWNO W SZKOLE PODSTAWOWEJ DLA KLAS 1-3 JAK I DLA PRZEDSZKOLAKÓW. JEST TO JEDNA Z 4 CZĘŚCI APTECZKI PEDAGOGA SPECJALNEGO! 189STRON PDF
SPIS TREŚCI:
- WERSJE ŚWIĄTECZNYCH- BOŻONARODZENIOWYCH I WIELKANOCNYCH ZADAŃ W TEMATYCE EMOCJI, ZACHOWANIA, OPISYWANIA EMOCJI NA ZDJĘCIACH, KOLOROWANKI, RELAKSACJA ITP.
- ĆWICZENIA NA TEMAT ZACHOWANIA- ZACHOWANIE NA PRZERWACH,BICIA, SZTURCHANIA, PRZEZYWANIA ITP.
- ĆWICZENIA Z EMOCJAMI- NAZYWANIE, OPISYWANIE ITP.
- MOJ ROK SZKOLNY
- JAK SIĘ DZISIAJ CZUJESZ?
- KONTRAKT, BONUSY, REGULAMIN
- PLANSZA Z EMOCJAMI
- Nakarm świątecznych bohaterów i zostań bohaterem w swoim piernikowym domu! Mikołaj lubi zjadać dobre uczynki! Renifer to nicpoń, więc chętnie schrupie wszelkie przewinienia, do domu wrzucamy wszystkie nasze emocje, a pierniczek uwielbia świąteczne zadania specjalne!
- DORYSUJ RESZTĘ BUZI
- RYSUJ PO ŚLADZIE
- TNIJ PO ŚLADZIE
- RELAKSUJĄCE KOLOROWANKI
- Pokoloruj i opisz słownie emocje, jakie odczuwałeś/aś w tym tygodniu
- OPISZ EMOCJE JAKIE PRZEDSTAWIAJĄ DZIECI NA PISANKACH. NAZWIJ EMOCJE, KTÓRE WIDAĆ NA TWARZACH DZIECI. POSEGREGUJ PISANKI Z
EMOCJAMI NA POZYTYWNE I NEGATYWNE. POSEGREGUJ EMOCJE NA ZŁOŚĆ, RADOŚĆ, ITP. WYLOSUJ PISANKĘ I OPOWIEDZ, KIEDY CZUŁEŚ
PODOBNĄ EMOCJĘ, W JAKIEJ SYTUACJI. WYLOSUJ PISANKĘ, NAZWIJ
EMOCJĘ I DOPASUJ DO NIEJ INNE EMOCJE, O MIEJSZYM LUB WIĘKSZYM NATĘŻENIU - WYMYŚL CIĄG DALSZY HISTORII PRZEDSTAWIONEJ NA ZDJĘCIULUB ZASTANÓW SIĘ CO MOGŁOWYDARZYĆ SIĘ WCZEŚNIEJ. MOŻESZ ZADAĆ PYTANIA: CO ROBIĄ POSTACIE NA OBRAZKU? JAKA SYTUACJA PRZEDSTAWIONA JEST NA OBRAZKU? JAKIE EMOCJE MAJĄ POSTACIE NA OBRAZKU? CZY MACIE W DOMU PODOBNĄ TRADYCJĘ? CZY CHCIAŁBYŚ TEŻ
WYKONYWAĆ CZYNNOŚCI JAK OSOBY PRZEDSTAWIONE NA OBRAZKU? - OPISZ EMOCJE JAKIE MAJĄ POSTACIE NA OBRAZKACH. OPOWIEDZ CO TO ZA
SYTUACJA, JAKIE MOGĄ NAMTOWARZYSZYĆ ODCZUCIA I EMOCJE. POSTARAJ SIĘ OPISAĆOBRAZEK I ZASTANÓW SIĘ CZYU WAS W DOMU POJAWIAJĄ SIĘPODOBNE SYTUACJE., MOŻESZ ZADAĆ PYTANIA:
CO ROBIĄ POSTACIE NA OBRAZKU? JAKA SYTUACJA PRZEDSTAWIONA JEST NA OBRAZKU? JAKIE EMOCJE MAJĄ POSTACIE NA OBRAZKU? CZY MACIE W DOMU PODOBNĄ TRADYCJĘ? CZY CHCIAŁBYŚ TEŻ WYKONYWAĆ CZYNNOŚCI
JAK OSOBY PRZEDSTAWIONE NA OBRAZKU? - WSTĘPNA OCENA POZIOMU FUNKCJONOWANIA DZIECKA: KOMUNIKACJA I ZAINTERESOWANIA, ZACHOWANIA SPOŁECZNE I EMOCJE, RODZIE I ŚRODOWISKO, PAMIĘĆ I MYŚLENIE, MOTORYKA DUŻA, MOTORYKA MAŁA, SPOSTRZEGANIE I UWAGA.
- ZADANIA MATEMATYCZNE
- TUSOWE PODCHODY
- GRY PLANSZOWE DOP DRUKU
GALERIA |
|
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | emocje, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, IPET, Pedagog specjalny, Rewalidacja, Trening umiejętności społecznych, TUS |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 101 lub więcej |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności | Materiały przeznaczone zarówno dla nauczyciela, aby miał gotowe pomoce, które wystarczy wyciąć i przedstawić dziecku, zadania z poleceniami, ale także aktywności i karty pracy dla dziecka. |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź