Bezpłatna próbka – Dziennik Wdzięczności i Uważności (dla młodszych np. klasy 4–6)

Materiał cyfrowy

To darmowa próbka dziennika wdzięczności i uważności stworzonego dla uczniów klas 4–6.
Próbka pokazuje układ stron, codzienne krótkie myśli, miejsce na notatki i rysunki oraz jest też miejsce na tygodniowe podsumowanie, które pomaga dzieciom uczyć się zauważania dobra w codzienności.

Możesz zobaczyć wygląd obu pełnych dzienników:

  • różowo-kolorowego,

  • niebiesko-kolorowego.

To idealny sposób, by pomyśleć, który styl lepiej sprawdzi się w klasie lub w domu i czy taka forma pracy z emocjami będzie odpowiednia dla uczniów.

#wdzięczność #uważność #lekcjewychowawcze #zajęciaterapeutyczne #emocjedzieci #kompetencjespołecznoemocjonalne #dziennikwdzięczności #ćwiczeniadladzieci #edukacjaemocjonalna #rozwójosobisty

 Scenariusz na zajęcia

Scenariusze dla uczniów klas 4–6 – Wdzięczność i uważność

 

Dziennik wdzięczności w dwóch wersjach:

„Dziennik wdzięczności dla uczniów 4-6” – 28 dni uważności, refleksji i radości z codzienności. klasy 4-6

„Dziennik wdzięczności dla uczniów 4-6” – 28 dni uważności, refleksji i radości z codzienności. klasy 4-6

Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 4-8)
Klasa/wiek Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8
Przedmiot Materiały na zajęcia wychowawcze
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 6
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Nie
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne)
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności 15 - 30 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Edumerja

Jestem nauczycielką chemii z ponad 20-letnim doświadczeniem na każdym etapie kształcenia. Szczególnie interesuje mnie proces uczenia i mechanizmy, które sprawiają, że wiedza i umiejętności zostają przyswojone w sposób trwały. W swojej pracy wykorzystuję trening myślenia, aby rozwijać u uczniów umiejętności  logicznego rozumowania i rozwiązywania problemów. Wykorzystuję matematykę, przyrodę, ekologię, a dodatkowo elementy terapii pedagogicznej. Łączę innowacyjne metody nauczania z tradycyjnymi, dostosowując je do indywidualnych potrzeb moich uczniów, angażując ich, inspirując i skłaniając do samodzielnego myślenia i rozumienia świata. Edu-mer-Ja

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *