Choinki z literami i obrazkami oraz przeliczanie w zakresie 10

Materiał cyfrowy

Choinki z literami, obrazkami i przeliczaniem to wszechstronna i atrakcyjna pomoc dydaktyczna, która idealnie sprawdzi się podczas zimowych zajęć edukacyjnych. Zestaw składa się z dwóch części:

  1. Choinki z literami i obrazkami – 23 kolorowe choinki z literami alfabetu oraz odpowiadającymi im obrazkami. Ta część zestawu pozwala na:

    • Utrwalanie znajomości liter alfabetu poprzez ich rozpoznawanie i kojarzenie z obrazkami.
    • Ćwiczenie syntezy słuchowej – odnajdywanie głosek w nagłosie i analiza dźwiękowa słów.
    • Rozwój percepcji wzrokowej – dopasowywanie liter do obrazków wspiera koncentrację i spostrzegawczość.
    • Sylabizowanie i rozwój mowy – dzieci uczą się dzielić słowa na sylaby i wymawiać je poprawnie, co wspiera umiejętność czytania.
  2. Choinki matematyczne – 10 choinek z bombkami do przeliczania i łączenia z cyframi od 1 do 10. Ta część wspiera:

    • Rozpoznawanie graficznego zapisu cyfr.
    • Umiejętność przeliczania elementów i dopasowywania ich do odpowiednich liczb.
    • Kształtowanie myślenia logicznego i rozwoju matematycznych umiejętności w zakresie 1-10.

Zestaw zawiera 18 stron, w tym:
– 12 stron A4 z choinkami (po 2 na stronę) 
– 5 stron z przeliczaniem bombek w zakresie 1-10
– stronę A4 z dwoma pustymi choinkami do wykorzystania we własnym zakresie

Kategorie ogólne Przedszkole
Klasa/wiek 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat
Przedmiot Edukacja przedszkolna
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 18
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela, dla rodzica
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności do 15 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

terapeutawprzedszkolu

Jestem doświadczonym nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz terapeutą specjalizującym się we wspieraniu dzieci zarówno w normie intelektualnej, jak i tych, które borykają się z różnorodnymi wyzwaniami rozwojowymi. Moja praca obejmuje nie tylko edukację, ale również szeroko pojętą terapię – pracuję z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, dziećmi w spektrum autyzmu, prowadzę rewalidację oraz zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju.

Moje podejście pedagogiczne jest oparte na kreatywności oraz indywidualnym podejściu do każdego dziecka. Staram się, by proponowane materiały i aktywności były dla dzieci interesujące i angażujące. Szczególnie zależy mi na rozbudzaniu ich wyobraźni oraz wspieraniu wszechstronnego rozwoju, od umiejętności poznawczych, przez emocjonalne, po społeczne i motoryczne. Dbam o to, by każde dziecko mogło odkrywać swoje mocne strony, rozwijać potencjał i poczuć satysfakcję z nauki i zabawy.

Moją misją jest stworzenie bezpiecznej i inspirującej przestrzeni, w której dzieci mogą się rozwijać na wielu płaszczyznach, pokonywać trudności i zdobywać nowe umiejętności – zawsze w atmosferze zrozumienia i szacunku dla ich indywidualności.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *