Gotowy materiał do wprowadzenia stałej rutyny feedbacku w klasie. Uczniowie w 2–3 minuty sygnalizują: Co już rozumiem, W czym potrzebuję wsparcia, Na czym skupię się dalej. Nauczyciel dostaje natychmiastowy obraz klasy i dopasowuje tempo, przykłady i zadania — bez testów i zgadywania.
Co zyskujesz?
-
Konkretny, powtarzalny rytuał informacji zwrotnej, który uczniowie opanowują w kilka lekcji.
-
Klarowne wpisy uczniów.
Warianty użycia
-
Na wejściu (aktywacja wiedzy), w połowie (zatrzymanie), na końcu (domknięcie i plan „co dalej”).
-
Indywidualnie, w parach (uczeń czyta koledze swój wpis W → kolega proponuje pomoc) lub całą klasą – szybka rundka „po jednym W”.
Archiwizacja i monitoring postępu
-
Karta pozwala śledzić postęp uczniów; może być elementem z portfolio ucznia.
Ostatnio przeglądane materiały
-
Obrazkowe Sudoku na Mikołajki – świąteczna zabawa dla klas III–IV
-
IPET – Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny: niepełnosprawność sprzężona, obniżony poziom funkcji poznawczych (4 centyl), zaburzenia mowy i komunikacji (R47), trudności z koncentracją, pamięcią, emocjami, koordynacją ruchową i integracją sensoryczną
-
Od nicieni do pierścienic- gra planszowa dla klasy 6 szkoły podstawowej


Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź