DZIECKO SŁABOWIDZĄCE I NIEWIDOME. FUNKCJONOWANIE EMOCJONALNO – SPOŁECZNE. Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny do samodzielnego wydruku.
Funkcjonowanie emocjonalno – społeczne dziecka niewidomego lub słabowidzącego, jest zupełnie inne niż funkcjonowanie emocjonalno – społeczne dziecka widzącego. Dlaczego? Ponieważ dziecko nie widzi lub widzi w ograniczony sposób. Dziecko z dysfunkcją wzroku nie odbiera, ani nie nadaje wzrokowych komunikatów emocjonalno – społecznych. A wzrokowe komunikaty emocjonalno – społeczne, czyli między innymi kontakt wzrokowy, są najważniejszym przekaźnikiem emocjonalnym oraz najważniejszym przekaźnikiem społecznym w społeczeństwie ludzi widzących. O czym więc należy wiedzieć? O tym wszystkim w poradniku pedagogicznym – funkcjonalnym. Plik zawiera 21 stron: infografikę oraz 20 stron bardzo dokładnego opisu. Poradnik przeznaczony jest dla rodziców i opiekunów, terapeutów, pedagogów specjalnych, nauczycieli.
GALERIA | |
Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
Przedmiot | Wychowanie do życia w rodzinie |
Dokumenty | |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | infografika, inność, instrukcja, IPET, Rewalidacja |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | 90 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź