DZIECKO SŁABOWIDZĄCE I NIEWIDOME. FUNKCJONOWANIE EMOCJONALNO – SPOŁECZNE. Poradnik pedagogiczny – funkcjonalny do samodzielnego wydruku.
Funkcjonowanie emocjonalno – społeczne dziecka niewidomego lub słabowidzącego, jest zupełnie inne niż funkcjonowanie emocjonalno – społeczne dziecka widzącego. Dlaczego? Ponieważ dziecko nie widzi lub widzi w ograniczony sposób. Dziecko z dysfunkcją wzroku nie odbiera, ani nie nadaje wzrokowych komunikatów emocjonalno – społecznych. A wzrokowe komunikaty emocjonalno – społeczne, czyli między innymi kontakt wzrokowy, są najważniejszym przekaźnikiem emocjonalnym oraz najważniejszym przekaźnikiem społecznym w społeczeństwie ludzi widzących. O czym więc należy wiedzieć? O tym wszystkim w poradniku pedagogicznym – funkcjonalnym. Plik zawiera 21 stron: infografikę oraz 20 stron bardzo dokładnego opisu. Poradnik przeznaczony jest dla rodziców i opiekunów, terapeutów, pedagogów specjalnych, nauczycieli.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Edukacja specjalna |
| Klasa/wiek | 2-3 lata, 3-4 lata, 4-5 lat, 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8, Szkoła ponadpodstawowa |
| Przedmiot | Wychowanie do życia w rodzinie |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | infografika, inność, instrukcja, IPET, Rewalidacja |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 21 - 30 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | 90 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


ZŁOTE MYŚLI z lektur szkolnych – CYTATY – lektury – kl. 7-8 – gazetka – 31 stron – wersja 1
List do Świętego Mikołaja – zestaw
Matematyczne kodowanie (tabliczka mnożenia) – gra matematyczna
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź