Jak nauczyć się dostrzegać i wyrażać swoje emocje? Co zrobić, by zrozumieć, że każda z nich jest potrzebna i nauczyć się je twórczo wykorzystywać w swoim życiu? Z pomocą przyjedzie Ci nasz dziennik emocji, gdzie możesz w prosty sposób przez cały miesiąc zaznaczać emocje, jakie Ci towarzysza, a potem je rozważać/analizować z pomocą rodzica, nauczyciela, czy terapeuty.
Dziennik będzie idealnym dopełnieniem lekcji wychowawczych, treningów TUS, terapii psychologicznej, zajęć rewalidacyjnych.
Ostatnio przeglądane materiały
| GALERIA | |
| Kategorie ogólne | Szkoła podstawowa (klasy 1-3) |
| Klasa/wiek | 5-6 lat, 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4 |
| Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
| Dokumenty | |
| Pliki graficzne | |
| Pliki wideo | |
| Pliki audio | |
| Download Tag | Diagnoza funkcjonalna, emocje, Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny, IPET, pomocedydaktyczne, Trening umiejętności społecznych, TUS |
| Instrukcja | |
| Liczba stron wraz z stroną tytułową | 3 |
| Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Nie |
| Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla rodzica, dla ucznia (praca samodzielne) |
| Dodatkowe notatki dla rodzica | |
| Średni czas aktywności | ponad 120 min |
| Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |


Mega zestaw: Świąteczny zestaw gier, Pokoloruj według kodu, Wytnij i sklej
Od powstania krakowskiego do wiosny ludów – prezentacja
Zerspanungstechnik – język niemiecki techniczny
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź