GALERIA | |
Kategorie ogólne | Rozwój nauczyciela/Kursy/Szkolenia/Webinary |
Klasa/wiek | Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3, Klasa 4, Klasa 5, Klasa 6, Klasa 7, Klasa 8 |
Przedmiot | Rozwój społeczno-emocjonalny |
Dokumenty | .docx |
Pliki graficzne | |
Pliki wideo | |
Pliki audio | |
Download Tag | Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne, Pedagog specjalny, wzór, zadaniespecjalne |
Instrukcja | |
Liczba stron wraz z stroną tytułową | 41 - 50 |
Czy materiał zawiera odpowiedzi? | Tak |
Przeznaczenie materiału | dla nauczyciela, dla ucznia (praca samodzielne) |
Dodatkowe notatki dla rodzica | |
Średni czas aktywności | ponad 120 min |
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności |
Ułatw swoje studia z naszym gotowym Dziennikiem Praktyk z surdopedagogiki!
Cena: 25 zł
Czy wiesz, jak dużo czasu możesz zaoszczędzić, mając w rękach kompletny dziennik praktyk?
Praktyka w dwóch modułach (I: 60 godzin, II: 120 godzin).
Zawiera wszystkie wymagane elementy: poznanie dokumentacji, hospitacje, asystenturę i samodzielne prowadzenie zajęć.
Co znajdziesz w dzienniku?
Starannie opisane zajęcia rewalidacyjne, logopedyczne, matematyczne i ruchowe.
Podsumowania, wnioski i obserwacje dostosowane do wymogów uczelni.
Kompleksowy opis modułów zgodny z obowiązującymi standardami.
Dlaczego warto?
Oszczędzasz czas – idealne dla zabieganych studentów!
Ułatwia zaliczenie praktyk – przejrzyście i profesjonalnie przygotowane.
Zgodne z wymaganiami programowymi studiów pedagogicznych.
Zamów teraz!
Nie czekaj – zrób krok w stronę realizacji praktyk bez zbędnego stresu. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej i otrzymaj gotowy dziennik już dziś!
Moduł I (60 godzin): Placówki specjalne lub integracyjne
Poznanie dokumentacji (10 godzin)
Student zapoznaje się z dokumentami placówki, które są kluczowe w planowaniu pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Zakres pracy: analiza orzeczeń i opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznych, indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET) , kart obserwacji oraz dzienników zajęć rewalidacyjnych .
Korzyści: zrozumienie podstaw funkcjonowania placówki i specyfiki pracy z dziećmi z różnymi trudnościami edukacyjnymi.
Hospitacja zajęć (20 godzin)
Student bierze udział w obserwacji zajęć prowadzonych przez nauczycieli.
Przykłady: zajęcia logopedyczne , rewalidacyjne , matematyczne , sensoryczne , języka migowego , czy artystyczne .
Cel: zdobycie wiedzy o metodach pracy i strategiach stosowanych w pracy z dziećmi o różnym stopniu niepełnosprawności .
Asystentura – współprowadzenie zajęć z nauczycielem (30 godzin)
Student uczestniczy w planowaniu i realizacji zajęć edukacyjnych oraz terapeutycznych pod okiem nauczyciela.
Zakres pracy: współprowadzenie ćwiczeń rozwijających motorykę , komunikację , percepcję słuchową oraz zadania wspierające rozwój społeczny i emocjonalny .
Korzyści: zdobycie pierwszych doświadczeń w pracy bezpośredniej z dziećmi i nauka adaptacji metod nauczania do ich potrzeb .
Moduł II (120 godzin): Specjalistyczne wsparcie w placówkach
Dokumentacja uczniów (10 godzin)
Student analizuje specjalistyczną dokumentację uczniów.
Zakres: przegląd diagnoz medycznych (np. audiologicznych ), orzeczeń o niepełnosprawności , planów wsparcia terapeutycznego oraz dokumentów współpracy z rodzicami .
Cel: zrozumienie indywidualnych potrzeb ucznia i planowanie działań wspierających jego rozwój .
Hospitacja zajęć (40 godzin)
Student obserwuje specjalistyczne zajęcia prowadzone przez terapeutów i nauczycieli.
Przykłady: zajęcia z terapii logopedycznej , integracji sensorycznej , treningów społecznych czy języka migowego .
Cel: poszerzenie wiedzy o technikach pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz umiejętnościach praktycznych .
Samodzielne prowadzenie zajęć (50 godzin)
Student planuje i realizuje zajęcia terapeutyczne i edukacyjne zgodnie z potrzebami dzieci.
Zakres: prowadzenie zajęć rewalidacyjnych , matematycznych , logopedycznych , artystycznych czy ruchowych .
Cel: zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej oraz rozwój kompetencji w obszarze dostosowania metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów .
surdopedagogika praktyki dziennik
dziennik praktyk studia podyplomowe
praktyki w placówkach specjalnych
jak prowadzić dziennik praktyk pedagogicznych
dokumentacja praktyk pedagogicznych
edukacja specjalna logopedia rewalidacja
język migowy praktyki pedagogiczne
IPET i indywidualizacja nauczania
zajęcia z integracji sensorycznej
studia podyplomowe edukacja specjalna
pedagogika specjalna dokumentacja
praktyki pedagogiczne w edukacji specjalnej
metody pracy z dziećmi niepełnosprawnymi
doświadczenie w pracy z dziećmi z orzeczeniem
specjalistyczne wsparcie dla dzieci z wadą słuchu
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź