
Ułatw swoje studia z naszym gotowym Dziennikiem Praktyk z surdopedagogiki!
Cena: 25 zł

Czy wiesz, jak dużo czasu możesz zaoszczędzić, mając w rękach kompletny dziennik praktyk?

Praktyka w dwóch modułach (I: 60 godzin, II: 120 godzin).

Zawiera wszystkie wymagane elementy: poznanie dokumentacji, hospitacje, asystenturę i samodzielne prowadzenie zajęć.

Co znajdziesz w dzienniku?
Starannie opisane zajęcia rewalidacyjne, logopedyczne, matematyczne i ruchowe.
Podsumowania, wnioski i obserwacje dostosowane do wymogów uczelni.
Kompleksowy opis modułów zgodny z obowiązującymi standardami.

Dlaczego warto?
Oszczędzasz czas – idealne dla zabieganych studentów!
Ułatwia zaliczenie praktyk – przejrzyście i profesjonalnie przygotowane.
Zgodne z wymaganiami programowymi studiów pedagogicznych.

Zamów teraz!
Nie czekaj – zrób krok w stronę realizacji praktyk bez zbędnego stresu. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej i otrzymaj gotowy dziennik już dziś!

Moduł I (60 godzin): Placówki specjalne lub integracyjne
Student zapoznaje się z dokumentami placówki, które są kluczowe w planowaniu pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

Zakres pracy: analiza orzeczeń i opinii z poradni psychologiczno-pedagogicznych, indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych (IPET)

, kart obserwacji

oraz dzienników zajęć rewalidacyjnych

.

Korzyści: zrozumienie podstaw funkcjonowania placówki

i specyfiki pracy z dziećmi


z różnymi trudnościami edukacyjnymi.
Student bierze udział w obserwacji zajęć prowadzonych przez nauczycieli.

Przykłady: zajęcia logopedyczne

, rewalidacyjne

, matematyczne


, sensoryczne

, języka migowego

, czy artystyczne

.

Cel: zdobycie wiedzy o metodach pracy i strategiach stosowanych w pracy z dziećmi o różnym stopniu niepełnosprawności

.
Student uczestniczy w planowaniu i realizacji zajęć edukacyjnych oraz terapeutycznych pod okiem nauczyciela.

Zakres pracy: współprowadzenie ćwiczeń rozwijających motorykę

, komunikację

, percepcję słuchową

oraz zadania wspierające rozwój społeczny i emocjonalny


.

Moduł II (120 godzin): Specjalistyczne wsparcie w placówkach
Student analizuje specjalistyczną dokumentację uczniów.

Zakres: przegląd diagnoz medycznych (np. audiologicznych


), orzeczeń o niepełnosprawności

, planów wsparcia terapeutycznego

oraz dokumentów współpracy z rodzicami

.

Cel: zrozumienie indywidualnych potrzeb ucznia

i planowanie działań wspierających jego rozwój

.
Student obserwuje specjalistyczne zajęcia prowadzone przez terapeutów i nauczycieli.

Przykłady: zajęcia z terapii logopedycznej

, integracji sensorycznej

, treningów społecznych

czy języka migowego

.

Cel: poszerzenie wiedzy o technikach pracy z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz umiejętnościach praktycznych


.
Student planuje i realizuje zajęcia terapeutyczne i edukacyjne zgodnie z potrzebami dzieci.

Zakres: prowadzenie zajęć rewalidacyjnych

, matematycznych


, logopedycznych

, artystycznych

czy ruchowych

.

Cel: zdobycie doświadczenia w pracy samodzielnej

oraz rozwój kompetencji w obszarze dostosowania metod nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów


.
surdopedagogika praktyki dziennik
dziennik praktyk studia podyplomowe
praktyki w placówkach specjalnych
jak prowadzić dziennik praktyk pedagogicznych
dokumentacja praktyk pedagogicznych
edukacja specjalna logopedia rewalidacja
język migowy praktyki pedagogiczne
IPET i indywidualizacja nauczania
zajęcia z integracji sensorycznej
studia podyplomowe edukacja specjalna
pedagogika specjalna dokumentacja
praktyki pedagogiczne w edukacji specjalnej
metody pracy z dziećmi niepełnosprawnymi
doświadczenie w pracy z dziećmi z orzeczeniem
specjalistyczne wsparcie dla dzieci z wadą słuchu
Ostatnio przeglądane materiały
Recenzje
By oski_stg on (Zweryfikowany zakup)
Szybka wysyłka i bardzo przydatny materiał. Pozdrawiam – student 🙂
Dla 2 z 4 osób ta recenzja była pomocna.
Pomóż innym użytkownikom znaleźć najbardziej pomocne recenzje
Czy ta Recenzja jest pomocna? TAK NIE
Napisz recenzję
Zostaw swoją odpowiedź Anuluj odpowiedź