Ebook dla nauczycieli Zrozumieć emocje do pracy z dziećmi 6-10 lat

Materiał cyfrowy
Materiały dla wychowawców klas 0 oraz 1-3, specjalistów (pedagogów, psychologów, nauczycieli współorganizująch) w postaci ebooka.
 
Można wykorzystać do stworzenia własnego projektu edukacyjnego, innowacji pedagogicznej lub po prostu wykorzystać na zajęciach z uczniami jako karty pracy i materiał do oswajania trudnych emocji u uczniów
 
!!! Zgodne z priorytetem nr 4 MEN 
 
Ebook zawiera 126 stron, a w środku:
 
· 10 bajek terapeutycznych w temacie emocji: złość, poczucie własnej wartości, radość, wstyd, odwaga, wdzięczność, napięcie, rozczarowanie, zazdrość, nietolerancja,
 
· ćwiczenia i zadania zarówno do indywidualnej pracy, jak i dla zespołu klasowego,
 
· opowieści chmurki Magórki z opisem emocji.
 
Ilość stron – 126
bajki terapeutyczne- 10
opowieści chmurki- 10
 
karty pracy- 50
Kategorie ogólne Szkoła podstawowa (klasy 1-3)
Klasa/wiek 6-7 lat, Klasa 1, Klasa 2, Klasa 3
Przedmiot Wychowanie do życia w rodzinie
Dokumenty .pdf
Pliki graficzne .pdf
Pliki wideo
Pliki audio
Download Tag , , , , , ,
Instrukcja
Liczba stron wraz z stroną tytułową 101 lub więcej
Czy materiał zawiera odpowiedzi? Tak
Przeznaczenie materiału dla nauczyciela
Dodatkowe notatki dla rodzica
Średni czas aktywności ponad 120 min
Informacje dodatkowe dotyczące czasu aktywności

Aleksandra Tkocz

Mamy e-MOC-je to nazwa naszego projektu edukacyjnego, który obejmuje materiały dla nauczycieli. Autorkami są nauczycielka języka polskiego i wychowania do życia w rodzinie z ponad 30-letnim stażem pracy w zawodzie - Aleksandra Tkocz oraz nauczycielka nauczania wczesnoszkolnego i wychowania do życia w rodzinie oraz pedagog specjalny i oligofrenopedagog, także z ponad 30-letnim stażem - Teresa Ochojska. Absolwentki pozytywnej psychologii studiów podyplomowych o kierunku: trener umiejętności psychospołecznych. Autorki i współautorki wielu innowacji pedagogicznych z tematyki dotyczącej  pracy z emocjami dzieci, poprawy relacji społecznych w środowisku szkolnym, dydaktyki języka polskiego, dydaktyki nauczania wczesnoszkolnego.

Napisz recenzję

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *